Mikä vialla?

Vierailija

Tilanteemme on nyt tämä: 
Olemme olleet parisuhteessa yli 3vuotta, ja mieheni pääsi juuri tammikuun alussa intistä. Armeijan aikana meijän seksi toimi hyvin. Seksi oli kiihkeetä ja ihanaa. Kun mies pääsi armeijasta, aluksi seksi oli ihanaa ja kiihkeää. Mutta nyt tilanne on toisin, mieheni haluaa vaan "pikaisen" tyydytyksen ITSELLEEN! Jos joskus kiusoittelen miestä, niin hän työtää heti käteni hänen housuihinsa. Hän yrittää myös tyydyttää minua, mutta se on vähän niin ku hällä väliä menoa.. :/
Usemman kerran seksin jälkeen, olisin halunnu käpertyä miehen kainoloon, ja tuntea itseni seksikkääksi ja rakastetuksi, mutta ei.. mieheni lähtee pois, melkein heti - ja menee istumaan tietokoneelle. 

En tiedä mitä tekisin tai sanoisin miehelleni, että on mullakin tunteet?? Olen sanonut jo muutaman kerran, mutta mies ei kuuntele tai sitten se loukkaantuu. Olen muutamaan kerran seksin jälkeen ruennu itkemään, kun jään yksin. Ja monesti kun mies tulee seksin jälkeen takaisin sänkyyn, niin ei minkäälaista romantiikkaa vaan mies nukahtaa.. Mitä teen? Auttakaa..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat