Yhtäkkinen tunteiden kaikkoaminen

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa pian vuoden, ja käytännössä ollaan oltu koko aika kaukosuhteessa. Olemme kyllä nähneet lähes joka viikonloppu, mutta viikot olemme viettäneet eri paikkakunnilla. Suhteemme on loistava, enkä olisi voinut uskoa, että kohdalleni voi sattua näin ihana mies. Molemmat ovat siis ihan vakavalla mielellä liikkeellä, yhteisestä tulevaisuudesta puhutaan jne. Nyt vuoden vaihteen jälkeen tunteeni poikaystävääni kohtaan ovat jotenkin.. noh, laimenneet. Esim. vielä joulukuussa ikävöin miestä ihan hirmuisesti, ja odotin viikonloppuja kuin kuuta nousevaa. Sunnuntait oli ahdistavia, kun tiesi että vasta ensi perjantaina nähdään. Nyt en sitten tunne minkäänlaista ikävää miestä kohtaan - välillä jopa unohdan hänen olemassaolonsa, kun aikaisemmin tuli mietittyä häntä pitkin päivää! Tuntuu etten tunne häntä kohtaan yksinkertaisesti enää mitään. Hän on siellä jossain ja minä täällä, nähdään taas perjantaina, asia selvä. Onko tämä nyt sitä alkuhuuman kaikkoamista? Ihmeellistä vain, että tällainen tunteiden muutos tapahtui aivan yhtäkkiä. Kun pitkän yhteisen joululoman jälkeen palattiin kaukosuhteiluun, en enää tuntenutkaan ikävää. Mietin vain koko ajan, että mikä ihme mua vaivaa!?

On varmaan tyhmää kysellä tälläisiä.. Mistäs kukaan toisen tunteita osaa selvittää. Mutta teki vain mieli kirjoitella ajatuksia, ja jos joku kohtalontoverikin löytyisi. :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat