Miten saada mies ymmärtämään?

Vierailija

Olemme seurustelleet kohta vuoden verran.

Kun olimme surustelleet puolvuotta, alkoi hän arvostella ja "verrata" mua muihin. 

Viimeks parisen viikkoo sit se läväytti suustaan "Sul vois olla isommat tissit." Eipä toi nyt niitä suurimpia loukkauksia oo mitä se on sanonu, heittää välil vaikka kesken leffan "Mä en mahu olemaa täs sohval, ku viet tosi paljon tilaa." "Miten sä mahut kävelemää tosta." OOn maininnu sille asiasta, enkä todellakaa enää jaksais tehä sitä. Se ei ymmärrä yhtää mitää, mitä sille sanon. Jos yritän vaik iltasin sille sanoo asiast, et se ei voi mun poikaystävänä rupee arvostelee mua miten haluu, se vaa kääntää kylkee eikä vastaa yhtää mitää, sanoo vaa "puhutaa aamul." Mut se ei aamusinkaa jaksa ikinä puhua. 

Oisko kellää mitää ideaa, millä saisin sen ymmärtämää, ettei se voi jatkuvasti loukata mua ?

Kommentit (3)

Vierailija

Ei kenenkään tarvitse tuollaista sietää ja kuunnella. Ei tulisi olemaan pitkä tuollainen suhde tai ainakin hyvin vaikea se tulisi olemaan, sinulle ainakin pidemmän päälle. Neuvoisin sinua hyvästelemään hänet ja lakkaamasta ajan tuhlaamisen mokomaan, elämä on siihen liian lyhyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat