Mies sotkee meikit

Vierailija

Joo siis ei mikään maailmaa kaatava ongelma mulla muta suhteellisen häiritsevä (itselleni) kuitenkin..

Eli kun vaikka pussaillaan miehen kanssa tai vähän enempikin, niin mies sotkee mun meikit koskettelemala kasvoja, hieromalla nenää nenääni vasten jnejne..

Okei, kuulostaa todella pinnalliselta ja myönnettäköön että myös aika tyhmältä, mutta mulle on aika iso itsetunto piikki kuitenkin.

Mulla on siis ennen ollut akne ja nyt iho on ihan ok kunnossa, mutta tuosta finnipainajaisesta on jäänyt ikävän punoittavat arvet tuliaisiksi. Pari vuotta oon saanut siis ilman pahempaa aknea olla, mutta voi luoja tätä punoitusta ja ihon kirjavuutta!

Ne joilla ei samaa ongelmaa ole ollut eivät varmaan ymmärrä, mutta mulle toi on iso juttu koska näytän suorastaan hirveältä ilman meikkiä juuri tuon punoituksen ja kirjavuuden takia. Huomaan jo pelkän meikkivoiteen laiton jälkeen ilme on paljon kirkkaampi ja freshimpi eli tasainen ihonsävy tekisi musta ihan nätin.

En tiedä mitä arville voisin enään tehdä kun laaseriin ei ole varaa ja hoitavia voiteita käytän ja kuorin ihoa.

Mutta niin kauan kun ne mulla on niin haluaisin ne peittää ja just kun on ihana mies jonka oon tavannut ja tottakai tekee mieli peuhata mutta just toi kun se jälkeen meikit on naamasta levinny ties minne ja punoitus tulee läpi.. ahistaa kun pelottaa et se mies näkee sen ja kattoo et hyi vithu.. vielä ei oo mitään maininnut mut enhän mä tiedä mitä se ajattelee..

En siis tarkoita että meikkaisin itseni ihan eri näköiseksi ja mua ei haittaa jos ripsarit vähän levii mutta just toi meikkivoide koska iho on mun herkin kohta itsetunnolle..

Kommentit (1)

Vierailija

ajattelitko olla miehen seurassa aina täys meikki naamassa? kuulostaa aika pinnalliselta. itselläni aknesta johtuen myös punoittava iho ja niitä finnejäkin on, mutta pystyn silti olla ilman meikkiä. jos et kelpaa miehelle ilman meikkiä, omapa on vikansa. harva mies edes huomaa, onko sinulla pelkkä meikkivoide vai oletko meikittä. muuta asennetta omaan itseesi ja hyväksi itsesi sellaisena kuin olet ja nauti miehesi kanssa läheisyydestä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat