Mitähän miehen päässä liikkuu?

Vierailija

Olen viime aikoina jutellut satunnaisesti pojan X kanssa niitä näitä facebookissa tai esimerkiksi kaupungilla törmätessä. Eilen poika kysyi ihan yhtäkkiä facebookissa että seurustelenko vielä pojan Y kanssa (Olen siis nyt kohta neljä vuotta seurustellut sanotaan nyt vaikka Mikon kanssa, pojan X olen tuntenut ala-asteen alusta saakka eli todella kauan ja mielestäni meillä on sellaiset "vanhojen kavereiden" välit..) Oonkin tässä nyt ihmetellyt että mistähän syystä poika tätä kyseli tai onko tuon takana jotain? Yritin miettiä minkälaisessa tilanteessa itse kysyisin joltakin samaa, enkä muuta syytä keksinyt kuin kiinnostuksen jotakuta kohtaan.. 

Vielä oudommaksi tilanne meni kun sanoin tietenkin että joo, kyllä seurustelen, niin poika jotenkin heitti tilanteen sitten vitsiksi ja sanoi jotain että "niin ihan tälleen by the way.." ja paljon nauruhymiöitä.. 

Mitä te luulette miehen päässä liikkuneen, mun mielestä tuollaista kun ei kysytä ihan huvikseen.. :D

Kommentit (1)

Vierailija
Vierailija

Olen viime aikoina jutellut satunnaisesti pojan X kanssa niitä näitä facebookissa tai esimerkiksi kaupungilla törmätessä. Eilen poika kysyi ihan yhtäkkiä facebookissa että seurustelenko vielä pojan Y kanssa (Olen siis nyt kohta neljä vuotta seurustellut sanotaan nyt vaikka Mikon kanssa, pojan X olen tuntenut ala-asteen alusta saakka eli todella kauan ja mielestäni meillä on sellaiset "vanhojen kavereiden" välit..)

Oonkin tässä nyt ihmetellyt että mistähän syystä poika tätä kyseli tai onko tuon takana jotain? Yritin miettiä minkälaisessa tilanteessa itse kysyisin joltakin samaa, enkä muuta syytä keksinyt kuin kiinnostuksen jotakuta kohtaan.. 

Vielä oudommaksi tilanne meni kun sanoin tietenkin että joo, kyllä seurustelen, niin poika jotenkin heitti tilanteen sitten vitsiksi ja sanoi jotain että "niin ihan tälleen by the way.." ja paljon nauruhymiöitä.. 

Mitä te luulette miehen päässä liikkuneen, mun mielestä tuollaista kun ei kysytä ihan huvikseen.. :D

Juu, kyllä mulle tulis kans mieleen et se olis kiinnostunu susta:) Ite oisin varmaan kans heittäny tilanteen vitsiksi, jos vastaus ois ollu et seurustelee jonkun kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat