Apua? Mitä mä teen?

Vierailija

Niin tota, päätin nyt tänne kirjoittaa, kun en oikein tiedä itse, mitä tehdä tai keneltä kysyä.

Eli homma menee näin: Tutustuin teini-ikäisenä yhteen tyyppiin, joka vaikutti ihan mukavalta, ja "seurusteli" (Tai miten nuo teinisuhteet nyt ottaa) mun kaverin kaverin kanssa. Siitä tyypistä selvisi, että sillä oli lista tytöistä, joiden kanssa se voisi seurustella (listassa oli tyttöjen nimiä, ja niiden joiden kanssa se oli jo ollut tai jos ei ollut suostunut, se oli laittanut ruksin, ja kaverin kaveri oli ruksattuna listalla)

No, mä en ole nähnyt tätä tyyppiä moneen vuoteen, joten en ole tunnistanut sitä. Mutta meidän koulussa oon huomannut, että eräs tyyppi on vilkuillut mua, se katsoo mua aina hymyillen, eikä vain vilkaise. No, itse vähän pelästyin.
Ja tänään eräs mun luokkalainen vähän vihjaili, että se olis kiinnostunut eräästä pojasta ja jutteli sen kanssa facebookissa. Ja se jutteli muillekin meidän luokkalaisille siitä, ja ne antoi tälle kaverille neuvoja. Koulun pää-aulassa sitten se tyyppi, joka oli vilkuillut mua, tuli halaamaan tätä mun luokkalaista kaveria. Päättelin siitä, että se poika josta kaveri vihjaili, oli just sitten tuo vilkuilija. 
No, löysin sitten tän tyypin tänään facebookista, ja kun huomasin sen etu ja sukunimen... hämmästyin. Sehän on se mun vanha tuttu. Joka oli aika playeri.

Oishan se toisinaan reilua kertoa, ja mun luokkalainen tyttö on mukava ja nätti, mutta voihan sekin olla mahdollista, että tää vanha tuttu on muuttunut kuitenkin teini-vuosista ihan toisenlaiseksi, sillä onhan se mahdollista. Mutta mitä jos se onkin edelleen samanlainen? Sehän vilkuili muakin.

Kertokaahan, pitäisikö mun kuitenkin varoittaa kaveria? Vai annanko asian olla? Mielipiteet ovat tervetulleita. 

Kommentit (1)

Vierailija

Hmh, joo älkää vaan kommentoiko. Lukekaa vaan ja ingnooratkaa. Enhän mä apua tarvinnutkaan... ihan muuten vaan tänne ton tarinani kirjoitin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat