Kommentit (14)

Vierailija

Haha. Ihan loistava. :P Auta armias, kun tulee lunta ja sitten sitä vasta ollaankin. Suomessa noi on vielä ihan kivoja kesälämpötiloja. Täällä Lontoossa on kans niiin kylmä ja ihmisillä kaikki maailman turkikset päällä. Ja täälläkin on kuitenkin se 3-4 astetta päivällä eikä yölläkään kuin just ja just nollassa. Kamalaa. ;) Nauti sinä näistä kahdesta "talvipäivästä" ja laita turkki päälle! :D

Marika - http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

hehhe joo täällä on tullut lunta kerran varmaan viimeisen viidenkymmenen vuoden aikana. Kaikkihan menisi aivan sekaisin jos lunta tulisi uudestaan. :) Täällä sentään on päivällä ihan lämmin sää, niin en ymmärrä miksi moinen tohina :D Minusta on ihana että on viileämpää, saa olla takki päällä edes muutaman päivän. :) hih ja terkkuja sinne!

Vierailija

Hah, just katoin pakkastilanteen, -8,5, ja aattelin, että just hyvä sää koiralenkkeillä! Tietysti kosteus ja tuuli meren äärellä on sellasia, jotka saa viileän sään tuntumaan kylmältä. Mut silti, aika hupaisaa menoa teillä! :D

Terkut valkeasta Jyväskylästä!

Vierailija

Heh joo, ei kuule yhtääkään ihmistä näkynyt eilen illalla ulkona koirien kanssa kun minä siellä PLUS kahdeksassa asteessa kävelin. :D Terkkuja sinne oikeaan talveen. :)

Vierailija

Hihh...tätä eilen illalla suomen aikaa hihittelinkin kotona (siis Jimmy Kimmelin videopätkää) ja mietin tosiaan että mitenhän ne mun Californian ystävät pärjäilee nyt siellä - ja ajattelin vaan että tervetuloa Suomeen! ;))) Mutta onhan se varmasti hyvin epätyypillistä ja tuntuu äkkiseltään todella kylmälle. Toivottavasti ei vain kesäkuussa ole vastaavaa, kun sinne päin olen tulossa :) Mutta muistelen että olet maininnut jostain sumusta LA:n yllä tuolloin?

Vierailija

hihih joo, aivan kamala talvi täällä. Täällä asunnot on vielä rakennettu hieman eri tyylillä niin kylmyys tulee sisään ikkunoista aivan eri tavalla. Että sisällä on kyllä kylmä jos ei laita lämmitystä päälle. Ja kesäkuussa on kyllä lämmintä, mutta se june gloom yleensä aina jättää taivaan harmaaksi aamusta ja aurinko pääsee polttaman läpi vasta siinä kahdentoista yhden aikaa. Mahtavaa reissun odotusta!

Vierailija

Naurattaa :D Kalifornian talvi on kuin Suomen kesä - ellei lämpimämpikin melkeen :D kyllä paikalliset järkyttyis jos Suomeen eksyisivät...

Vierailija

Pakko kylla sanoa, etta tunnen itteni hieman petetyksi, kun tanne tultiin ja olikin oikeesti KYLMA :) Tosiaan sisalla on viela kylmempi, mun piti kayda ostamassa villasukat! :D Mutta onneksi nyt vahan lampenee. Taalla tosin kuulee hieman vinoilua, kun suomalaisena valittaa kylmyydesta :)

Vierailija

Oletko vieraillut paljon muualla Jenkeissä, esim. Miamissa? Sinne päin tällä kertaa reissua tiedossa tyttöporukalla. Onko jotain hyviä kokemuksia, paikkoja, vinkkejä sinne päin helmi-maaliskuussa matkaaville? :) Ihana blogi sinulla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat