Tapailu ja uusi suhde?

Vierailija

Otsikko ei  ehkä osunut ihan kohilleen, mutta kuitenkin. Ja ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin! Eli olen vähän aika sitten eronnut pitkästä suhteesta, jossa roikuttiin viimeiset 6kk vain koska ei osattu erota, (tai minä en osannut jättää). Nyt pelkäänkin alkaa tapailemaan ketään, koska olen ajatellut että mitäs jos miehen tapailussa tai seurustelussa käy samalla tavalla? Että vaikken enää haluaisi nähdä niin en saisi sitä sanottua ja tilanne jäisi roikkumaan, koska en halua satuttaa ketään ja siksi saa suutani avattua. Mikä siis neuvoksi? Onko kellään muulla ollut samanlaisia ajatuksia ja miten niistä pääsisi? Tai miten olette itse toimineet kun olette tapailuvaiheessa huomanneet ettei mies olekaan ihan sitä mitä haet.

Kommentit (2)

Vierailija

Noh ei se varmaan paras idea ole mutta veljeni entinen tyttoystava taisi kayttaa "tarvitsen aikaa laittaa ajatukseni kasaan" -tekniikkaa. Eli periaatteessa suhde on tauolla mutta toisaalta voit hiljalleen irtautua henkilosta, viettaa vahemman aikaa hanen kanssaan ja lopulta siirtya johonkin toiseen henkiloon. Paras kuitenkin olisi sanoa suoraan ja saastaa molempien aikaa. Nyt sinulla on siita vahan kokemustakin.

Vierailija

Mulla oli ihan samanlainen tilanne joka päätty vuoden alussa sit lopullisesti. Puoli vuotta siinä meni että sai asian toiselle osapuolelle selväksi etten halua enää mitään... Olen perusluonteeltani kiltti, en halua satuttaa kenenkään tunteita ja haluaisin olla kaikille mieliksi. Oman hyvinvoinnin kannalta ajattelin että parempi sitten laittaa kunnolla poikki. Vihathan siitä tuli niskaan ja sain maailman hirveimmän viesitin exältäni, jota luen aina vain uudelleen ja uudelleen. Viesti muistuttaa minua virheistäni, mutta myös siitä miksi en halunnut jäädä suhteeseen.

Mutta itse olen sitä mieltä ettei kannata etsiä ketään tai ottaa stressiä kenenkään tapailusta :) nautit nyt vaan yksin olosta, lähdet kavereiden kanssa ulos ja tapaat siellä uusia miehiä. pidät hauskaa ja nautit siitä että saat tehdä mitä haluat. sitten kun aika tulee niin löydät itelles täydellisen miehen ilman ettimistä ja silloin et varmaan pelkää tapailua ja sitä miten voi käydä. Elämä on täynnä vastoinkäymisiä ja jos exäsi ja sinun suhde ei onnistunut siihen oli joku syy, ei se tarkoita ettäkö kaikki suhteet epäonnistuisivat :) Omassa suhteessa käyttäydyin exäni kanssa törkeästi toisiamme kohtaan. En ole itse tyytyväinen siitä miten häntä kohtelin välillä, muttei exänikään täydellinen ollut. Uskon, että olen oppinut virheistäni JA TOIVON etten toista niitä kun joku täydellinen mies tupsahtaa elämääni :) Nauti elämästä vielä niin pitkään kun voit ja elä "nuoruus" niin, että voi sitä sitten vanhana mummona muistella hymyssä suin :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat