Suoristusrauta arvonta!

Sivut

Kommentit (124)

Vierailija

Minun kuuluisi voittaa suoristusrauta, sillä olen jo pitkään haaveillut kiharoiden tekemisen opettelua sellaisella! Hiustenhoitotuotteista ei taasen ole muuta kuin iloa tälle kuivaakin kuivemmalle tukalle:)

Vierailija

Ihana arvonta!:) Uutta suoristusrautaa oon jo kauan halunnu, en vaan oo saanu millään hommattua...Nykynen on niin vanha ja huonossa kunnossa, että uusi ei olisi pahitteeksi!

Niin ja hiustenhoitotuotteet vaikkapas korjaamaan vanhan raudan aiheuttamia vahinkoja:D Nyt jos koskaan toivon että arpaonni suosii;)

Vierailija

Minulla on ollut maailman huonoin tuuri suoristusrautojen kanssa ja olen ostanut elämäni aikana 4 suoristusrautaa! Yhden viallisen joka piti palauttaa ja kolme meni rikki melkein heti kättelyssä joten luovutin ja ostin föönin. Nyt kuitenkin olen innostunut kiharoista ja iki vanhalla (n.12vuotta) Babyliss vempaimella olen yrittänyt saada kiharoita hiuksiini aika kehnolla tuloksella! :( Tämä vannoutunut suoratukka haluaa välillä kiharaa ja siksi ehdottomasti olen mukana arvonnassa!

Vierailija

Kävin kampaajalla lauantaina. Tarkoitus oli saada vaaleanruskea väri ja kerrostettu leikkaus. Nyt hiukset on vaaleat ja tosiaan luonnottoman kamalat vaaleat ja kampaajan "erikoiskäsittelyn" johdosta myöskin niin liukkaat että hyvä kun pysyy ponnari päässä. Yks ja sama leikkauksen kanssa kun hiuksia on pakko pitää kiinni järkyttävän värin takia. Ja kaiken lisäksi tämä kampaajakäynti oli "palkinto" 1kk ilman tupakkaa... Ehdottomasti ansaitsen jotain kivaa, kunhan ensin saan tämän värin korjattua.

Vierailija

Mukana arvonnassa! Uusi suoristusrauta on ostoslistalla, joten mikäs olisikaan parempi kuin voittaa sellainen arvonnassa ;)

Vierailija

Oma Babylissin suoristusrautani on ollut uskollisesti käytössä jo monta vuotta, mutta nyt teho alkaa tuntua heikentyneen toden teolla.. Olen myös kuullut paljon hyvää juttua kyseisestä Remingtonin versiosta, joten olisi ihan mahtavaa päästä testaamaan sen teho suoristuksessa ja kiharoiden tekemisessä! Minulla on pitkät ja paksut, mutta melko kuivat ja luonnonkiharat hiukset joten suoristusraudan käyttö ainakin osaan hiuksista kuuluu lähes päivittäisiin laittautumisrutiineihini! Juhla-iltoja varten rakastan laittaa kiharoita suoristimella, mutta tämän hetkisellä suoristin ei ole kihartamiseen todellakaan se paras mahdollinen. Wellan hiustenhoitotuotteet tulisivat todella tarpeeseen luonnonkiharaiselle kuivatukalle täällä kiristyvän pakkasen keskellä!

Pakko vielä kehua, että sun blogi on toinen mun suosikkiblogeista! Tosi mielenkiintosta lukea ulkosuomalaisen kertomuksia Californiasta ja sun kirjotustyyli on ihanan down-to-earth! :)

Vierailija

Hiukset on ohuet, hennot, käkkärät ja säkkärät. Aamut menee tapellessa, että miten ne haluais tällä kertaa asettua... Uskoisin, että tuolla olisi apua asiaan ja ois ihana piristys kylmään talveen voittaa jotain!! Ps. ihania aurinkokuvia ja hyvän mielen blogi :)

Vierailija

vanha suoristusrautani vetelee tällä hetkellä viimeisiään (pitää vähän kummallisia ääniä ja lämpenee välillä miten sattuu), mutta minulla ei opiskelijana kyllä olisi nyt varaa ostaa uutta,joten joka kerta sormet ristissä toivon, että vanha suoristusrauta toimisi eikä aiheuttaisi oikosulkua kylppärissä... uusi suoristusrauta olisi mahtava (ja turvallisempi) kun tämä nykyinen ratkaisuni!

Vierailija

Olen pitänyt pikkusiskoni suoristusrautaa jo, no, vähän liian kauan panttivankina, olisi ihanaa yllättää hänet palauttamalla aivan uuden uutukainen rauta! 

Vierailija

ihana kilpailu! Kavereillani on noita suoristimia ollut ja olen tykkänyt todella paljon. Minulla ei ole ikinä ollut suoristinta muuta kuin sellainen mini, jos sitä suoristimeksi voi kutsua edes. Olisi kiva saada oma suoristin vihdoin niin hiuksetkin näyttäisi kivemmalta joskus :) 

Vierailija

Tosi kiva arvonta!:) Tarvitsisin itselleni uuden HYVÄN raudan. Tähän mennessä kaikki ostamani ovat olleet huonoja ja esimerkiksi kiharien teko on toivotonta.

Tuotepaketti olisi myös kiva, sillä tämän hetken lämpösuoja ei vakuuta ja tuntuu, että hiukset menevät entistä helpommin huonoon kuntoon..Ja korjaavia tuotteita tosiaan kaivataan :)

Vierailija

Ihana arvonta! Suoristusrauta tulis tosiaankin tarpeeseen, koska sellaista ei ole vielä ja tukkani on ihan kaaosmaisen näköinen joka päivä, kun ei ole mitään millä laittaa sitä nätimmäksi.

Vierailija

Tämä olis kuin minulle tehty! Hiukset meinaa hapsottaa joka suuntaan tai sitten valua päätä myöten niin masentavan näköisesti, että ei meinaa piristyä sitten yhtään millään. Oma suoristusrauta on poistunut romukoppaan jo aika päiviä sitten ja nyt pitää aina vaivihkaa lainailla siskon rautaa, joten olis aika mahtavaa saada vihdoinkin oma suoristusrauta ja vähän hemmottelua hiuksille! :)

Vierailija

Mulla on luonnonkiharat hiukset, laadultaan tyypillisesti melko karheat ja erityisesti latvasta kihartuvat. Ei kuitenkaan kunnolla kiharat, ei myöskään suorat, todella ärsyttävä välimuoto! Suoristusrauta on ollut kovassa käytössä niin suoristamiseen kuin kunnon kiharoiden tekemiseen, mutta useamman vuoden käytön jälkeen päätti sanoa sopimuksensa irti enkä ole tiukalla opiskelijabudjetilla pystynyt uutta hankkimaan, kun ei viitsi kaikista halvinta ja huonointa ostaa.. Suoristusrauta olisi siis erityiset tervetullut ;)

Vierailija

Mun pitäisi rauta saada, koska en  vieläkään omista sellaista. Ja tukka senkin kasvaa ja samoin mun koiran turkki, joka jatkossa vaatisi myös rautaamista :) ja olen myös pitkään halunnut opetella tekemään kiharat raudalla mutta kun ei  ole rautaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat