Onko turvallista? - Seksi pillereden kanssa ilman kondomia

Vierailija

Oon kokematon vielä seksiasioissa joten haluan kysyä täältä neuvoa. Olen aloittamassa minipillereiden käytön, joiden vaikutus alkaa 48 tunnin kuluttua ensimmäisestä pilleristä. 

Onko siis aivan turvallista harrastaa seksiä ilman kondomia kun tuo 48 h on ylittynyt (ja kun olen ottanut pillerin säännöllisesti)? Jotenkin olen hiukan epäilevä/huolestunut, mutta haluaisin mieluiten olla ilman kondomia.

Kiitti jo etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija

Eikö ne pillerit hankita ehkäisytarkoitukseen? Tai e-pillereitä määrätään muutenkin, mutta aloittaja varmaan on hakenut ehkäisyä varten. Miksi ihmeessä niitä pillereitä käyttäisi jos käyttää kortsua kumminkin....

Vierailija

Turvallista on, kunhan kummallakin on puhtaat jauhot pussissa: tarkoitan siis, että ei ole seksitauteja. Vakituisessa suhteessa hormonaalinen ehkäisy on kyllä ehdottomasti näppärin. 

Vierailija

Vakikumppanin kanssa pelkät pillerit riittää, mutta yhdenillanjutuissa pitää muista kondomi! Kondomi on kuitenkin ainut ehkäisyväline, joka suojaa sukupuolitaudeilta..

Vierailija

Kiitos kaikille, olen siis viestin aloittaja :D Ihan poikaystävän kanssa sitä seksiä olen harrastamassa. Kokematon ja ylivarovainen olen, mutta eiköhän ne huolet saa heittää jorpakkoon. :D

Vierailija

mulla on vähän erilainen kokemus. Olin käyttänyt jo parisen vuottaa e-pillereitä, ja niiden käytön aikana tulin raskaaksi. Raskaus myös huomattiin todella myöhään koska kolmen laatan välissä tuli aina kuukautiset, raskaudesta huolimatta. Sikiä oli siis yli 6kk vanha ennenkuin huomasin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat