Miehen haluttomuus

Vierailija

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Ensimmäinen kerta, kun itse haluan seksiä enemmän kun mies. Tuntuu, että hänelle riittäisi kerran viikossa, vaikka tiedän, että hänelläkin on villimpi menneisyys.

Olen yrittänyt kaikkia kivoja alusasuja, hierontaa, jne, mutta silti ei tule ikinä sellaista kuumaa seksin alkamista esim. "haluun sut nyt tässä heti", vaan se aina alkaa vaan kun ollaan menossa nukkumaan..

vinkkejä mitä voisin tehdä? :/ muuten suhde on täydellinen mielestäni.

Kommentit (4)

Vierailija

Sitten kun joku keksii tähän ratkaisun niin niin kertoo vaan.. Nykyään tuntuu olevan tää sama ongelma kaikilla tuntemillani pariskunnilla. Itse olen aina ollut siinä käsityksessä että se on mies joka vonkaa mut toisinpäin menee kyllä. Joko siitä ei ole aikaisemmin puhuttu ääneen tai sitten nykyään miehiin on kasvanut joku outo hormoni kun ei niitä nainen kiinnosta.

Huolestuttavaa on se, että en ole kertaakaan kuullut että miehen halut olis palanneet takaisin! Jos jollakin on tästä kokemusta niin antaa tulla? Sais edes vähän toivoa...

Vierailija

Mies on metsästäjä, nainen keräilijä. Halutakseen naista miehen täytyy saada ajaa saalista takaa. Naiselle parisuhde on ok ja seksi on yleensä tyydyttävää turvallisen ja luotettavan miehen kanssa. Miestä tämä taas ei sytytä. Ei tässä ole mitään uutta vaan näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
Vierailija

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Ensimmäinen kerta, kun itse haluan seksiä enemmän kun mies. Tuntuu, että hänelle riittäisi kerran viikossa, vaikka tiedän, että hänelläkin on villimpi menneisyys.

Olen yrittänyt kaikkia kivoja alusasuja, hierontaa, jne, mutta silti ei tule ikinä sellaista kuumaa seksin alkamista esim. "haluun sut nyt tässä heti", vaan se aina alkaa vaan kun ollaan menossa nukkumaan..

vinkkejä mitä voisin tehdä? :/ muuten suhde on täydellinen mielestäni.

sama ongelma tääl. oon tosi turhautunu ja vaikka kuinka yritän, en saa  häntä innnostumaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat