yaz-pillerit ja kuukautiset

Vierailija

Oon syönyt yaz-pillereitä jo yli vuoden ja nyt yhtäkkiä 2 kertaa menkat ollu tosi niukat ja viimeksi jäi kokonaan pois, kipua tosin oli hieman. Raskaana en ole todennäköisesti, testin kyllä teen oman mielenrauhani vuoksi. Kenellään muulla menkat jäänyt pois tai niukentuneet huomattavasti?

Kommentit (11)

Vierailija

Itsekin käytän Yazeja ja vuoto on aina tosi niukkaa ja alkavatkin vasta kun aloittaa uuden liuskan eli ei suinkaan niiden lumetablettien aikana. Ei siis kannata panikoida, mutta toki oman mielenrauhan takia kannattaa se testi tehdä jos yhtään siltä tuntuu :)

Vierailija

Mullakin on vuoto niukentunut tosi paljo, ja jos jättää menkat väliin niin sitä niukempaa jopa on seuraavalla kerralla ollut. Tosi iloinen oon vaan tästä, vihaan menkkoja.. :D

Vierailija

Minullakin on vuoto niukentunut alle puoleen siitä, mitä se oli ennen pillereitä. Käytän kuukuppia joten sen avulla on voinut seurata vuodon määrää hyvinkin tarkasti. Poisjääntejä ei ole ollut mutta eiköhän nekin ole suht normaaleja. Testi kannattaa toki tehdä mutta nuo hormonit ovat tuollaasia että tuskin kannattaa yöunia asian takia menettää!

Vierailija

Mulla toimi Yazzit hyvin reilu vuoden verran, sen jälkeen alko päästämään läpi vaikkei olisi syönyt edes laattoja putkeen. Loppuhuipennuksena vuosin putkeen 36 päivää ja arvatkaa vaan menivätkö pillerit vaihtoon vauhdilla? Kyllä :)
Että joskus näinkin päin Yazzeilla :D

Vierailija

MUlla on ainakin pillerit niukentanu kuukautisia huomattavasti:)! (ei kylläkään sama merkki ole kyseessä...) Eli ei tod. näk. syytä huoleen. Kannattaa se testi tehdä oman mielenrauhan vuoksi varmaan.

Vierailija

Mun pitäis just aloittaa yaz-pillerit. Sivuvaikutukset pelottaa. Mut sitä mietin että pitääkö ne aloittaa sieltä vasemmasta yläkulmasta sillo kun kuukautiset alkaa? Kun mä luulin että ainoastaan niitä valkoisia pillereitä syödään silloin kun on kuukautiset. Niitä valkoisiako syödään joka toinen kuukausi?

Vierailija

Kun kuukautiset alkaa niin aloitat sieltä vasemmasta reunasta ja seuraat sitä nuolta eteenpäin. Lopuksi syöt ne valkoiset ja kuukautiset ehkä alkaa niitten aikaan. Sitte aloitat seuraavan liuskan :)

Vierailija

Minä aloitin ensimmäiset puoli vuotta uusilla Zoley yhdistelmä pillereillä, menkat alkoivat milloin sattuivat, jopa keskellä liuskaa. Gynekologin mukaan niiden kontrollikiertoa säätelevä hormoni ei ole minulle tarpeeksi vahva. Nyt vaihdoin Yatziin, joissa kontrollikierron pitäis pysyä säännöllisenä. Gyne myös sanoi että koska hormoni on nyt vahvempi, se voi niukentaa vuotoa entisestään. Kivuista ja runsaista yövuodoista päästy eroon! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat