Kavereita Helsingistä?

Vierailija

Moikka!

Olen 19-vuotias nuori nainen ja olen muuttamassa Helsinkiin helmi-maaliskuussa koulun/töiden vuoksi. En tunne kuin muutaman ihmisen sieltä ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin! Olisi kiva mennä vaikka kahville, shoppailemaan, leffaan, bilettämään tai ihan mitä vaan keksitään =)

Olen sosiaalinen (alussa ehkä vähän hiljainen), omasta mielestä mukava, luotettava, ja tykkään pitää hauskaa :) Voidaan jutella aluksi vaikka spostilla tai facebookissa, niin kerron enemmän itsestäni. Sun iällä ei ole merkitystä, kunhan vain tullaan hyvin juttuun! Laittakaa rohkeasti kommentteja tulemaan!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Moikka! 

Mäkin olen 19-vuotias ja vuoden nyt Helsingissä asunut. :) Olis kiva saada lisää kavereita, joiden kanssa tehdä kaikkea hauskaa! 

Mulle voit laittaa viestiä osotteeseen liibalaaba@luukku.com (hienon osotteen tein tähän hätään) ja kertoo vaikka nimes niin voitais jutella facebookissa? :)

Vierailija

Moi!

Mäkin oon 19-vuotias ja nyt muutaman kuukauden asunut Helsingissä. En vielä kauheasti tunne täältä ihmisiä, joten olisi hauska saada uusia kavereita. :) Tykkään kanssa käydä kahviloissa, leffassa, yms. Mulle voi laittaa viestiä luminelle_@hotmail.com

Vierailija

Moikka!

Oon 20-vuotias nuori nainen ja oon muuttanu Helsinkii pari vuotta sitte. Kavereita ei ole liikaa koulun ulkopuolelta, joten ois kiva tutustua! Laita mun meiliin vaikka sun nimi, niin voitais facebookissa jutella!

Vierailija
Vierailija

Moikka!

Olen 19-vuotias nuori nainen ja olen muuttamassa Helsinkiin helmi-maaliskuussa koulun/töiden vuoksi. En tunne kuin muutaman ihmisen sieltä ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin! Olisi kiva mennä vaikka kahville, shoppailemaan, leffaan, bilettämään tai ihan mitä vaan keksitään =)

Olen sosiaalinen (alussa ehkä vähän hiljainen), omasta mielestä mukava, luotettava, ja tykkään pitää hauskaa :) Voidaan jutella aluksi vaikka spostilla tai facebookissa, niin kerron enemmän itsestäni. Sun iällä ei ole merkitystä, kunhan vain tullaan hyvin juttuun! Laittakaa rohkeasti kommentteja tulemaan!

Vierailija

Moi!

20-vuotias, oon kans muuttanut Helsinkiin kuukausi sitten ja ei oo yhtään tuttua täältä päin. Olisi ihanaa saada uusia ystäviä! Tykkään myös pitää hauskaa. Nyt on kesä tulossa niin jäätelöseura ei olisi pahitteeksi. :)

laita viesitä niin jutellaan!

nelli.sainio@gmail.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat