Voiko tulla raskaaksi?

Vierailija

Voiko tulla raskaaksi jos siemennestettä valuu emättimen päälle? Kun poikaystäväni laukesi pakaralleni ja sitä pääsi valumaan emättimeen päin. Pyyhittiin paperilla kuivaksi sormet ja parhaan mukaan muualtakin, mutta onko mahdollista että siittiöitä olisi päässyt emättimeen kun sitten hän laittoi sormensa sisälle?

Kommentit (15)

Vierailija

Emme tosin varsinaista seksiä harrastettu sillä hän ei missään vaiheessa laittanu sitä sisälle. Se oli pääasiassa suuseksiä ja sitten hän runkkasi ja tuli perseeni päälle.

Vierailija

^^ Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Tuo kyllä on yleinen harhaluulo ja itsekin sain totuuden selville vasta tyyliin vuosi sitten. Mutta itse aloittajan kysymykseen, kyllä on ihan mahdollista, koska sormen mukana siittiöt on päässyt emättimeen sisään. Ei todennäköistä, mutta mahdollista. Itse en ottaisi riskiä ja stressaisi itseäni asialla vaan ostaisin jälkiehkäisypillerin

Vierailija

Mulle on sattunut poikaystäväni kanssa noin ilman tuota kosketusjuttua. Enkä tullut raskaaksi. Mutta jos haluat ehdottoman varmuuden, käy hakemassa jälkiehkäisypilleri.

Vierailija
Vierailija

^^ Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Tuo kyllä on yleinen harhaluulo ja itsekin sain totuuden selville vasta tyyliin vuosi sitten. Mutta itse aloittajan kysymykseen, kyllä on ihan mahdollista, koska sormen mukana siittiöt on päässyt emättimeen sisään. Ei todennäköistä, mutta mahdollista. Itse en ottaisi riskiä ja stressaisi itseäni asialla vaan ostaisin jälkiehkäisypillerin

TOUHUTIPAT OVAT KUIN OVATKIN SPERMAA, JOTEN KENEN SPERMASSA EI OLISI SIITTIÖITÄ?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

TOUHUTIPAT OVAT KUIN OVATKIN SPERMAA, JOTEN KENEN SPERMASSA EI OLISI SIITTIÖITÄ?

Ota asioista selvää ennen kuin alat huutelemaan täällä.

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Touhutipasta-raskaaksi/

Vierailija
Vierailija
Vierailija

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Raskaaksi-tulo-ja-seksi/Touhutipasta-raskaaksi/

Vierailija

Jos spermaa on päässyt emättimen suulle, niin se voi kyllä kiivetä ylös, vaikka se on melko epätodennäköistä, varsinkin jos putsasitte ennen kuin hän laittoi sormensa sisään.

Vierailija

Eiköhän siihen tarvita siemensyöksy, että siittiöt pääsevät perille asti! Ei niillä ole jalkoja, joilla kipittää koko pitkä matka :D

Vierailija
Vierailija

Eiköhän siihen tarvita siemensyöksy, että siittiöt pääsevät perille asti! Ei niillä ole jalkoja, joilla kipittää koko pitkä matka :D

mutta onhan niillä pyrstö jota heiluttaa :)

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

”Miehen kiihottuessa, peniksen päästä erittyy yksilöllisiä määriä 'touhutippoja', kirkasta eritettä, joka sisältää vaihtelevia määriä siittiöitä.”

Eli touhutipat sisältävät siittiöitä ja raskaaksi tuleminen jo touhutipoista on täysin mahdollista.

Vierailija

ei touhutipat ehkä itsessään sisällä siittiöitä,  mutta just se että kun niitä siittiöitä saattaa päästä lähtee matkaan ennen varsinaista laukeamistakin plus se että jos vaikka uusinta erää tekee niin niitä on voinut jäädä matkan varrellekin tai siihen ihan peniksen suullekin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat