mikä vikana?

Vierailija

oon jo 14 vuotias enkä oo ikinä seurustellu. mulla ei ees oo jätkäkavereita. mä en oo mikää nysvä tai ruma ja mä oon aika suosittuki mut en vaa osaa lähestyä jätkiä. joskus jos mää tai me tyttöjen kaa mennää vaa puhuun joillekkin tuntemattomille ja tutustutaan niihi nii siinä käy aina niin että niistä jätkistä ei tuu mun kavereita vaan niitten mun tyttökavereitten kavereita vaikka mä oikeesti yritän ittekki tutustua niihin.miks täs käy näin ja mitä mä voin tehä asialle? mä mietin et onks se siitä ku mulla on tosi pienet rinnat vai mistä? ku en ees oo niin ujo

Kommentit (6)

Vierailija

Ensinnäkään 14-vuotias ei ole vielä liian vanha siihen, ettei olisi koskaan seurustellut. Pitää vain kerätä rohkeutta ja tehdä aloite. Liian tungetteleva ei kannata olla, mutta vaikka se etenkin nuorena jännittääkin, ei siinä ole mitään menetettävää, kannattaa ainakin yrittää :)

Tuskinpa se pienistä rinnoista johtuu, aika harvoilla tuon ikäisillä mitään valtavia kannuja on (;

Vierailija

Mäkin aloin 19-vuotiaana. Ja mulla on monia ikäisiäni kavereita (22v) jotka eivät ole ikinä seurustelleet, eikä heissä ole mitään "vikaa". Enkä sano tätä vain siksi, että he ovat kavereitani, vaan ihan oikeasti. Tiedän myös muitakin kuin kavereitani, joilla on täysin sama tilanne.

Vierailija

Itse koin ensisuudelmani 17v ja seurustelemaan aloin kun olin 18. :D

Ole vaan avoin ja oma itsesi poikien seurassa, kyllä ne suhunkin ihastuu. Voi olla, että ystävässäsi on "jotain enemmän" kuin sinussa, mutta eihän kaikki pojat voi tykätä hänestä, odottele ja niinkuin jo totesin, ole avoin ja oma itsesi :>

Vierailija

Itse 20v enkä koskaan ole seurustellut. Enkä koe että minussa mtn vikaa olisi. Ja kuten aiemmat kommentit, olet VASTA 14 vuotias joten turhia murehdit. Ja mikä kiire seurusteluun on? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat