ruskea vuoto?

Vierailija

Minulta on viikon ajan tullut hiukan ruskeaa vuotoa, sitä ei ole tullut edes joka päivä, ja niinä päivinä kun sitä on tullut, niin ei ole tullut koko ajan vaan välillä. Vuoto on sellaista vaalenruskeaa. HIV, klamydia ja tippuri minulta on testattu vasta, joten niistä ei ole kyse. Mietin voisiko tämä olla merkki raskaudesta. Siinä tapauksessa olisin ollut raskaana jo 3 kuukautta. Tuolloin käytössä oli e-pillerit, joista saatoin oksentaa yhden pillerin viikko ennen yhdyntää. Tämä oksentaminen tapahtui laatan 3. viikolla. Käytimme myös kondomia. Menkat on kuitenkin tulleet normaalisti. Onkohan minulla syytä epäillä raskautta?

Kommentit (8)

Vierailija

itselläni on tuollaista vuotoa vähän väliä... se saattaa jotua ties mistä :D enkä ole raskaana. Käytän säännöllisesti e.pillereitä ja esimerkiksi kesken levyn saattaa muutamana päivänä tulla rusehtavaa vuotoa ja sitten taas ei näy ollenkaan. En olisi huolissani. Mutta jos epäilet raskautta, niin tee ihmeessä testi. Kyllä sä huomaisit jos olisit ollut jo 3kk raskaana... luulisin :D

Vierailija

Eikös se ole yksi sivuoireista, että voi tulla välivuotoa pillereiden aikana? Muistelisin itse ainakin näin joskus lukeneeni pillereiden käyttöohjeista.

Vierailija

Olen 1½ vuotta pillereitä käyttänyt, aikaisemmin on tullut tiputteluvuotoa vain kun olen siirtänyt kuukautisia tai kun aloitin pillerit. Voisiko tuollaiset oireet alkaa vasta näin myöhemmin? Mitä mieltä olette tuosta raskauden mahdollisuudesta, kun olin siis silloin 3. viikolla oksentanut 3h pillerin ottamisen jälkeen, tästä viikon päästä olin yhdynnässä, jossa käytettiin myös kondomia? En kyllä ole varma oliko kortsu ehjä koko ajan, sillä olin humalassa. Kannattaako minun sulkea raskauden mahdollisuus kokonaan pois? Olen myös lukenut että tuota ruskeaa vuotoa tulisi silloin kun alkio kiinnittyy kohtuu eli aivan raskauden alussa? Kiitos vastauksista :)

Vierailija

Itsekin olen syönyt pillereitä nyt reilu puoli vuotta ja huomannut myös kärsiväni varsinkin 1-2 vkoa ennen menkkoja rusehtavasta valkovuodosta enkä itsekään ole keksinyt syytä tähän joten nou panik. Itsekin aluksi epäilin raskautta muttta se ei ole mahdollinen vaikka välillä olenkin vainoharhainen :DD siksipä käytämmekin kortsua vielä pillereiden lisäksi

Vierailija

Kannattaa käydä lääkärissä ne pillerit ei varmaan vaan sovi sulle. Mullakin oli joskus välivuotoja just ruskeita ja loppu kun vaihdoin pillerit, kannatttaa toki käydä myös papassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat