Lempi tv-sarjat

Kommentit (10)

Vierailija

Oi vähän kiva jos Dont trust the B alkaa myös siellä suunnalla! Ihan sairaan hauskaa huumoria, heh ainakin minun mieleeni. :) 

Vierailija

Modern Family on aivan paras sarja! Sitä katsoessa saa aina päivän naurut! Ehdottomasti yksi lempi sarjoistani, tykkään myös Pretty Little Liarsista :) Sons of Anarchya pitäisi kanssa alkaa katselemaan, monet kun sitä ovat kehuneet (:

Vierailija

Pretty Little Liars on jäänyt itseltä aivan välistä, hih ehkä jonain tylsänä hetkenä koukutun sitten sen pariin. :D Ja suosittelen kyllä Sons of A:ta, aika rankkaa katsottavaa ja usein piti kääntää pää muualle.. :) 

Vierailija

Moderni perhe on mun ihan lemppari, tulee vaan nykyään klo 23.30 täällä, niin eipä tarvii hirveesti katella... onneks sentään on tallentava digiboxi-vielä kun muistais laittaa tallennukseen ;) Terkut sinne!

-Kati-

Vierailija

Mun lempisarjoja on kyl ehdottomasti ; The Vampire Diaries ja  Walking Dead. Kihlattu käski katsomaan Sons Of Anarchya ja siihenkin jäin koukkuun. Noihin lisäksi vielä parhaimpia komediasarjoja; Californiacation ja Cougar Town. ;) 

siinä on mun lempparit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat