Poikaystävän opiskelu

Vierailija

Elikkä. Voisin ensin kertoa hieman meidän historiaa; Ollaan seurusteltu 3 vuotta, kaikki on mennyt koko ajan tosi hyvin, asuimme hetken yhdessäkin, kunnes muutimme opsikelemaan eri paikkakunnille. Etäsuhde (noin puolivuotta) on myös mennyt ihan hyvin, vaikka ikävä on välillä kova!

Kuitenkin. Poikaystäväni siis opiskelee alalla, jossa suurin osa hänen luokkakavereistaaan on naisia. Ja siinä se ongelma onkin. Meillä ei ole ikinä ollut mitään pettämistä, eikä mitään siihen viittaavaa ole ikinä ollutkaan. Mutta kuitenkin. Olen suunnattoman mustasukkainen kun vain ajattelenkin asiaa. Eniten minua harmittaa se, että poikaystäväni viettää näiden naisten kanssa viikossa paljon enemmän aikaa, kun minun kanssani. Tietysti, olemmehan etäsuhteessa. Pelkään kokoajan, että poikaystäväni luokalla onkin joku paljon ihanempi, kauniimpi ja fiksumpi kuin minä ja että hän rakastuu johonkin toiseen. Tiedän. olen vainoharhainen ja mustasukkainen.

Toivottavasti jollaikin olisi antaa jotain vinkkejä tai mahdollisesti esimerkkejä samanlaisesta tilanteesta. ja ennen kaikkea kertokaa MITÄ MÄ TEEN!?

Kommentit (4)

Vierailija

puhukaa asiasta, kerro huolesi. et voi kieltää poikakaveriasi opiskelemasta kyseisellä alalalla, mutta uskon, että poikaytäväsi ymmärtää, jos rehellisesti kerrot hänelle. äläkä turhaan ole vainoharhainen, jos suhteenne on vakaalla pohjalla. ja sinullakin on varmasti miespuolisia ystäviä...

Vierailija

Ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu. Mäkin olen äärimmäisen mustasukkainen ihminen, mutta tiedän itsekkin sen olevan turhaa, mutten voi sille tuntelle mitään. Hammastapurren välillä joutuu itteään pidättelemään ettei sano mitään mihin ei ole syytä. Jos keksit ratkaisun pulmaasi, olen halukas kuulemaan sen kanssa!

Vierailija

Edellä onkin tullut jo hyviä kommentteja. Jos yhtään lohduttaa niin itse ajattelen sillä tavalla, että jos se poikaystävä löytää jonkun "paremman" niin silloin hän ei rakasta minua.. tällaiset ajatukset lähtevät yleensä omasta itsetunnosta, haaveilen siitä päivästä kun oma itseluottamukseni on hyvällä tasolla..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat