Ongelma pään sisällä !

Vierailija

Heipsan.

Olen kihloissa, seurustellut kohta vuoden ja asunut miehen kanssa muutaman kuukauden saman katon alla.

Rakastan miestäni, mutta suhteessamme on pieeeeniä ongelmia, tai sitten ongelmat ovat vain pääni sisällä.

Aikaisemmissa suhteissani miehille on ollut tärkeämpää lähteä ystäviensä kanssa viikonloppuisin ryyppäämään, kuin viettää aikaa kanssani kotona.

Nykyinen mieheni on juuri niin ihana, että haluaa viettää aikaa kanssani.

Mutta se tässä onkin suurin ongelma, hän on hyvin harvoin ystäviensä kanssa, sillä ei halua  jättää minua yksin kotiin.

Silloinkin jos minä itse olen myöhempään töissä tai vietän aikaa ystävien kanssa, hän odottaa minua kiltisti kotona..

Tahtoisin, että hän viettäisi aikaa ystäviensä kanssa ja pitäisi hauskaa, sillä en  halua että hän erkaantuu muista, vain sen takia ettei haluaisi jättää minua yksin kotiin.
 Lisäksi olisi ihana saada välillä myös omaa aikaa.. sitä ei nyt tunnu olevan enää kun mieheni vartioi kotona.

Suhteessa on muitakin ongelmia, mutta jos tämän ratkoisin ensin..

Kuka tai mikä on ongelma edes on? Onko se pääni sisällä? Suhteessa? Vai miehessä?

Apua?

Kommentit (7)

Vierailija

olisit tyytyväinen että miehesi haluaa viettää aikaa kanssasi. oletteko jutelleet asiasta? kannattaa kertoa miehelle, että hänen ei tarvitse hylätä kavereitaan teidän suhteenne takia. kannattaa myös kertoa selkeästi, että haluat välillä omaa aikaa eikä sinua häiritse se, että mies on omien kavereidensa kanssa. neuvoni siis on, että jutelkaa asiasta, toivottavasti sillä selviää =)

Vierailija

Mun miehellä on vähän samaa vikaa.

Näkee kavereitaan aika harvoin, enimmäkseen viihtyy kotona ja on suoraan sanonut että haluaa viettää aikaa minun kanssani enemmän kuin kavereidensa kanssa. Minä taas olen joutunut hokemaan hänelle että ystävyyssuhteita pitää hoitaa ja että hän katuu vielä jos antaa itsensä erkaantua kaveriporukastaan täysin.

Sekin on tuttu tunne että haluaisin joskus omaa rauhaa kotona. Mies on täällä aina. Hän tulee töistä samoihin aikoihin kuin minä tulen koulusta. Kaipaan välillä paljonkin sitä että mies lähtisi illaksi jonnekin ja minä saisin herkutella ja tuijotella telkkaria ihan omissa oloissani. Välillä sitä vaan haluaisi koko asunnon hetkeksi kokonaan itselleen eikä se riitäkään että toinen on vain toisessa huoneessa.

Mutta siihen tottuu, ja loppujen lopuksi näin on parempi kuin se toinen ääripää; että mies olisi koko ajan menossa ja yhteistä aikaa olisi vähän. En voi muuttaa miestä sosiaalisemmaksi kuin hän on, joten on muistettava että tämä ei todellakaan ole mikään sietämätön tilanne vaikka välillä ärsyttääkin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat