Mukavaa kaveria Kuopiosta

Vierailija

Moikka! Olen  32vuotias perheellinen nainen ja etsiskelen kivaa ystävää jolle rehellisyys ja toisen onni on myös tärkeää :) Minun lapset ovat jo "isoja", 11v poika ja kohta 10v tyttö. Olemme uusperhe joten miehen pari tyttölasta löytyy lisää (10v ja 12v) Touhuan koirien kanssa jotain pientä ja eritoten olisi mahtavaa jos sinäkin olisit koiraihminen ja tykkäät eläimistä. Minulta löytyy rotikka 4v ja kääpiösnautseri 4kk. Tarkoitus tuon pennun kanssa lähteä sitten näyttelyihin yms...

Ystävät kaikonneet elämän varrelta muuttojen ja sattumusten myötä joten...

Olen rento ja kiva,rehellinen ja aito. Jos tunnet itsessäsi jotain samaa niin pistä sähköpostia. Iälläsi ei sinänsä ole väliä kunhan ajatusmaailmamme on samaa ja asioista on helppo puhua. :) Ja jos nyt jotain ikää heitän niin 22-45 väliin :D

tanja1980@gmail.com

Kommentit (1)

Vierailija
Vierailija

Moikka! Olen  32vuotias perheellinen nainen ja etsiskelen kivaa ystävää naisesta jolle rehellisyys ja toisen onni on myös tärkeää :) Minun lapset ovat jo "isoja", 11v poika ja kohta 10v tyttö. Olemme uusperhe joten miehen pari tyttölasta löytyy lisää (10v ja 12v) Touhuan koirien kanssa jotain pientä ja eritoten olisi mahtavaa jos sinäkin olisit koiraihminen ja tykkäät eläimistä. Minulta löytyy rotikka 4v ja kääpiösnautseri 4kk. Tarkoitus tuon pennun kanssa lähteä sitten näyttelyihin yms...

Ystävät kaikonneet elämän varrelta muuttojen ja sattumusten myötä joten...

Olen rento ja kiva,rehellinen ja aito. Jos tunnet itsessäsi jotain samaa niin pistä sähköpostia. Iälläsi ei sinänsä ole väliä kunhan ajatusmaailmamme on samaa ja asioista on helppo puhua. :) Ja jos nyt jotain ikää heitän niin 22-45 väliin :D

tanja1980@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat