Ex-poikaystävä

Vierailija

Exäni jätti minut noin 3 kuukautta sitten, syynään se ettei hänellä ollut aikaa minulle urheilun vuoksi. Pidin syytä aina tekosyynä vaikka oli totta että hän joutui käymään treeneissä lähes päivittäin, mutta ei se häirinnyt häntä ku aloimme seurustelemaan. Ongelmana on se että minun on ollut hyvin vaikea päästä hänestä yli, ja asiasta tekee vielä vaikeamman se että näemme päivittäin koska olemme samassa lukiossa ja joudun katselemaan häntä muiden tyttöjen kanssa joka päivä. Exäni painotti minulle erotessamme että olen hänelle kuitenkin niin tärkeä että haluaa pitää minut elämässään ja olla kavereita. No kävi ilmi että, ne olikin sitten pelkkiä sanoja, sillä tuntuu kuin exäni suorastaan välttelisi minua. Pystyimme hetken aikaa olemaan normaalisti kavereita mutta koulun alkaessa taas joulun jälkeen, exäni käytös muuttui. Hän ei enää puhunut minulle ollenkaan, ja vältteli minua ja käyttäytyi kuin ei olisi halunnut puhua enää kanssani. Kaverinikin ovat sanoneet että hän käyttäytyy omituisesti seurassani. Minusta oli todella outoa nähdä niin äkkinäinen muutos. Olimme tosi hyviä kavereita ennen seurusteluamme, ja hän oli parasta mitä minulle on tapahtunut. Jos hän pyytäisi minut takaisin, niin voi olla että suostuisin. Kaikista eniten haluan kuitenkin kaverini takaisin, mitä teen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat