Vinkkejä vailla!

Vierailija

Hei! Tilanteeni on tämä:

Vuoden ajan olemme olleet miehen kanssa seksisuhteessa. Alussa mies oli todella herrasmies, kiinnostunut, soitteli ja tekstas jatkuvasti ja halus viettää aikaa mun kanssa jnejne. Nykyään miehestä ei kuulu muullon ku perjantai öisin baarin jälkeen kun olisi p*llua vailla. Jos soitan hänelle, hän ei usein vastaa. Olen sanonut hänelle, että loukkaannun tuosta käytöksestä ja haluan, että hän pitää muulloinkin yhteyttä (kaverimielessä) kun vain sillon kun on jotain vailla. Hän ymmärsi, oli pahoillaan kun oli loukannut ja lupasi muuttaa käytöstään, mutta ei ole sitä vieläkään muuttanu.

Nyt en ole ottanut häneen yhteyttä ollenkaan. Viimeksi kun näimme baarissa, hän "piti minua silmällä", seurasi ja tuli juttelemaan. Eli vaikutti siltä, että taas kiinnosti ja niin teki.

Nyt olen kuitenkin kyllästynyt tähän "reikänä" oloon ja ajattelin kouluttaa miestä. Ajattelin perjantaina laittaa itteni nätiksi baariin, houkutella hänet luokseni yöksi ja kun pötkötämme sängyssä sanon "hyvää yötä" ja käännän kylkeä. Eli en aijo antaa hänelle! Hahhaa!

Mutta vinkkejä tarvisin tuohon koukuttamiseen! Eli miten iskeä mies baarissa (tuttu mies)? Mitä taktiikoita te käytätte?

Ajattelin laittaa tekoripset ja muutenkin seksikkään meikin, korkkarit, "tissipaita" (ei liian avoin) ja olla muutenkin edustavan näkönen. Olisiko Sinulla jotain muita vinkkejä? Esim käytös jne! Miten saan hänet houkuteltua luokseni ilman, että vihjailen suoraan?

Olisin todella kiitollinen vastauksesta! :)

t. N23

Kommentit (2)

Vierailija

Mul oli vuos sitte samanlaine tilanne, et oli vähä tommone jätkä kuviois. Ei ollu sinä iltana ees tarkotus iskee sitä, ei oltu sovittu mitää.  Moikkasin sitä, kun se käveli ohi ja vilkasin sitä tanssilattialla. Muuta kontaktii en ottanu. Tanssin siinä muute yhen tutun jätkän kanssa samalla, mut sitku se tuttu jätkä lähti, nii tää säntäs paikalle.

Eli se tuli mun luo, ku en kiinnittäny siihe pahemmi huomioo, pidin hauskaa ja tanssin. Aidosti. En sillai "hahahah mul o hauskaa-kattoks-se-mua-hahahaha". Toivottavasti sulla toimii sama kikka, vaikka en tajunnu ees vaikuttavani siihen jätkään tolla tavalla sillon :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat