Hitachi magic wand

Vierailija

Onko kukaan kuollut tuosta hieromasauvasta? Olen lukenut miten suosittu se on, paras värinä mitä markkinoilla ja on orgasmi on taattu tms. Tilasin tuon sitten Amerikasta, mutta en saanut tuolla orgasmia vaikka yritin yli puoli tuntia :( Olen saanut sen aina vaan yhdellä tavalla, että hyväilen klittaa kahdella sormella.. Olisi luullut että tuollakin sen saisi. Koskaan aiemmin en ole käyttänyt kiihottimia tms. tehnyt sitä millään muulla tavalla.

Kommentit (6)

Vierailija
Vierailija

Onko kukaan kuollut tuosta hieromasauvasta? Olen lukenut miten suosittu se on, paras värinä mitä markkinoilla ja on orgasmi on taattu tms. Tilasin tuon sitten Amerikasta, mutta en saanut tuolla orgasmia vaikka yritin yli puoli tuntia :( Olen saanut sen aina vaan yhdellä tavalla, että hyväilen klittaa kahdella sormella.. Olisi luullut että tuollakin sen saisi. Koskaan aiemmin en ole käyttänyt kiihottimia tms. tehnyt sitä millään muulla tavalla.

Mulla oli käytössä Hitachi Magic Wand. Tilasin sen kanssa jenkeistä adapterin kanssa. Hintaa tuli laitteelle jotain 70 euroa. Se oli tosi hyvä laite, mutta meni rikki aika nopeasti noin 1 kk:n käytön jälkeen. Käytin sitä yleensä rentoutumiseen ennen nukkumaanmenoa. En tiedä hajosko adapteri vai itse laite. Mulla laite piti muuten kuitenkin lupauksensa. 

Sittemmin hankin sellaisen Hitachin laitetta muistuttavan kopion, joka toimii suoraan seinään kytkettynä ilman adaptereita. Nämä on tietty makuasioita, mutta minusta se tuntuu jopa paremmalta kuin Hitachi tuntui. Se on ollut mulla jo yli vuoden käytössä ja edelleen hurisee hyvin. Näitä kopioita näkyy olevan myynnissä esim. huutiksessakin. 

Olen kuullut, että jollain auttaa, jos laittaa jonkun kankaan väliin, niin ettei käytä suoraan klitalle, jos laite tuntuu liian voimakkaalta.

Vierailija

Onko äänekäs? Entä miten tämän voisi löytää huutonetistä? :) Mulla tällaset toimii vain sillon kun on pikkarit jalassa. Mitä kuivempi, sen parempi :p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat