Seaworld San Diego

Kommentit (5)

Vierailija

Oon niin kateellinen pingviineistä ja tosta jättipingiivinipehmolelusta :D

Emmi L.

happyfeetingblogi.blogspot.com

Vierailija

awww... Delfiinit on niin upeita ♥ ei sillä, etteikö kaikki muutkin eläimet olisi. Katsoin itseasiassa yks viikonloppu tässä ohjelmaa "lasten kanssa reissussa" tjsp. ja siinä ollut perhe vieraili juuri San Diegon maisemissa ja kävivät mm. tuolla katsomassa delfiinejä ja syöttämässä rauskuja. Olin niin kateellinen sitä katsellessa ja sitten sinä vielä kerrot käyneesi juuri samaisessa paikassa.. no, toivoa sopii, että minunkin tieni vielä jonain päivänä tuonne vie.. ainakin yksi haave lisää on nyt reissukohteisiin merkitty :) 

Vierailija

Hahaha, mulle kävi aivan samoin kun olin poikaystäväni kanssa Lintsillä. Hän uhosi voittavansa mulle pehmolelun palkinnoksi ja itsehän se piti sitten lopulta lunastaa.. :)

Vierailija

hei moi :) ensinnäkin Syntymäpäiväonnittelut näin suuuper myöhässä. Seaworld on ihana paikka. Tai no kerran olen siellä käynyt ja koko päivähän siellä vierähti! :) niin söpöjä ne kaikki eläimet. The Cove dokkari on tuttu. Ei tosiaankaan mitään mukavaa katseltavaa mutta erittäin silmiä avaava. Siksi olikin kiva että mainitsit että nämä delfiinit ovat tuolla syntyneitä. Kesäkuussa Kaliforniaan ja mietinkin että menisikö Seaworldiin vaiko Disney Worldiin. Siellä en olekaan koskaan käynyt. Onko sinulla kokemuksia? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat