Helsinki ja torakat (vuokra-) asunnoissa!!

Vierailija

Olen ajatellut muuttaa viimeistään ensi syksynä Helsinkiin opiskelemaan, mutta nyt ovat epäilykseni tästä heränneet :D Monet kaverini ovat varoitelleet, että Helsingissä HOASIN vuokra-asunnoissa (joihin siis itse joutuisin muuttamaan) on kamalasti torakoita. Voiko tämä oikeasti pitää paikkansa, ihan kaikissa asunnoissa?? Niin ja tästähän oli juttua iltalehdessäkin joku aika sitten. Ongelmana on että alaa, jota haluaisin opiskella, on oikeastaan ainoastaan mahdollista opiskella Helsingissä, mutta minulla ei ole toisaalta ole varaa vuokrata kalliimpaa asuntoa kuin HOASIN. Kiitos mahdollisista vastauksista! :)

Kommentit (2)

Vierailija

No eikä ole torakoita kaikissa HOASin asunnoissa! Höpö höpö. Ollaan asuttu neljä vuotta  HOASin asunnossa eikä ole mitään ongelmia. Sisko on asunut jo kolmessa eri HOASin asunnossa (solu-, yksiö- ja kaksio-asunnoissa eri puolilla Helsinkiä) eikä mitään ongelmia. Melkein kaikki opiskelukaveritkin asuvat HOASin asunnoissa, enkä ole kuullut mitään valittamista heiltäkään! Kaverisi taitavat muistella sitä uutisissa esiteltyä yksittäistä tapausta, jossa jonkun kämpästä löytyi luteita. HOASin asunnot ovat mielestäni hyviä ja vuokrat alhaisia!

Vierailija

Muutin syyskuussa Hoasin kämppään Helsinkiin ja asunto oli kamalassa kunnossa. Hoasin vastaus: "Asunnon siiteyden saattaminen asukkaan haluamalle tasolle on asukkaan omalla vastuulla". Ja nyt täältä löytyykin sitten jo torakoita. Tulevat ilmeisesti naapurikämpistä. Tervetuloa Hoasille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat