Poikaystävä-apua

Vierailija

Olen 17-vuotias ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin 2 ja puoli vuotta. Tiedän että hän rakastaa minua todella paljon ja minäkin rakastan häntä. Viimeaikoina olen silti alkanut miettimään haluanko yhä olla hänen kanssaan. Ärsyynnyn todella pienistä asioista hänen seurassaan ja se saa meidät riitelemään melko usein. Huomaan myös olevani todella huomionkipeä, välillä haluan tahallani saada hänelle pahan mielen jotta hän huomioisi minua kun hän on esimerkiksi ystäviensä kanssa. Tiedän että se on väärin ja en tiedä miksi teen niin. Kadun sitä aina jälkeenpäin vaikka silloin tunnen olevani oikeassa. Olen myös alkanut kaivata jonkinlaista jännitystä elämääni, jotain muuta kuin vain maata poikaystävän kanssa kotona ja katsoa leffoja joka päivä. Tiedän myös että poikaystäväni antaa minun tehdä todella paljon asioita mitä minä en antaisi hänen tehdä koska olisin liian mustasukkainen.

Pitäisikö minun jättää poikaystäväni? Vai mitä minun pitäisi tehdä suhteellemme? Tuntuu siltä etten voi elää ilman hänta, hän on ainoa kenelle voin kertoa kaiken ja hän minulle. Miten saan muutettua itseäni sellaiseksi ketä hän ansaitsee? Poikaystäväni on paras tuntemani ihminen<3

Kommentit (7)

Vierailija

Älä jätä, jos oikeesti haluat olla ja viettää hänen kanssaan aikaa. Itse tein saman virheen oltuani 1,5 vuotta suhteessa ja en ole oikein vielä 6 kk jälkeenkään päässyt yli vaikka uusia miehiäkin on..
Epäilen, että te vietätte tosi paljon aikaa yhdessä. Ruvetkaa viettään aikaa enemmän omien kavereitten kaa ja nähkää yhdessä vaikka vaan pari kertaa viikossa. Eri asia tietenkin jos ootte samassa koulussa. Ja nää on vaan vinkkejä, kaikkea kannattaa kokeilla paitsi jättämistä jos oikeesti rakastaa :)

Vierailija

Sitähän sanotaan, että viimeistään 2 vuoden yhdessäolon jälkeen suhteeseen tulee ns arki. Ei ole enään sitä uutuudenviehätystä, jota tutkimuksen mukaan me naiset erityisesti kaipaamme. Itselläni on ollut välillä jokseenkin samantapaisia ajatuksia, että haluanko olla vielä yhdessä. Tosin ne ovat enemminki liittyneet tulevaisuuteen kuin nykypäivään. En msitään hinnasta haluaisi jättää poikaystävääni, mutta olen miettinyt miten vuoden päästä kun kummatkin lähtevät opiskelemaan (todennäköisesti ihan eri paikkakunnille). Mutta se on tulevaa joten en murehdi sitä enään ! :) Ehdottaisnkin sinulle, että tekisitte väliilä poikaystävnne kanssa jotain poikkeuksellista mitä ette yleensä tee ? Kävisitte ulkona syömässä tai leffassa tai keilaamassa. Jos pidätte urheilusta niin jotain siihen liittyvää. Tai näkisitte isolla porukalla, ihan mitä vain mitä päähän tulee :) Tai voisit yllättää poikaystäväsi jotenkin ? Itseni mielestä yllätykset on kivoja ja init on kiva antaa ja saada ;)

Vierailija

mulla on iha samanlainen tilanne ! en kyllä oikeen tiiä mitä poikaystäväkään haluaa kun vaikuttaa olevan aika kiinnostunut toisesta tytöstä ja velehtelee hirveesti :/ ollaan kans oltu vähän yli 2 vuotta yhessä :/

Vierailija

Vähän sama tilanne. Asutaan yhdessä ja olen kyllästynyt kotona nyhjäämiseen. Kun ollaan yhdessä lähes 24/7, muttei tehdä yhdessä mitään, ei puhuta, eikä varsinkaan mennä minnekään. Sinkkuelämä kiinnostaisi, mutta rakastan poikaystävääni paljon, enkä tiedä osaisinko asua yksin.

Vierailija

Kiitos vastauksista!

Puhuin tänään poikaystäväni kanssa ongelmistamme ja molemmat olimme todella eroamista vastaan. Onneksi. Sovittiin kuitenkin ettei nähtäisi yhtä usein kuin ennen (joka on vaikeaa koska olemme naapureita) ja että menemme leffaan viikonloppuna. Toivottavasti voisin oppia käyttäytymään myös kun hän ei ole kanssani... Muuten ei varmaan mene nii hyvin :(

Vierailija

Mulla vähän sama tilanne, pari vuotta ollaan seurusteltu ja puolisen vuotta asuttu yhessä, arki on tullu suhteeseen ja olis niin ihanaa jos ois vähän jotain jännitystä ja huumaa! Rakastan poikaystävääni ja hänen kanssaan on hyvä olla. Tiedän, että meillä olis hyvä tulevaisuus, mut silti mietityttää..

Vierailija

minun vinkkini kokemuksen pohjalta on, että keksikää jotain yhteistä tekemistä, esim. juuri tuo leffaan meneminen. tehkää vaikka yhdessä ruokaa, aloittakaa yheinen harrastus ja tehkää jotain mielekästä puuhaa aina silloin tällöin. itse saatan joskus lähteä miehen seuraksi esim. lätkämatsiin, vaikka itseäni ei pahemmin lätkä kiinnostakaan. toisen vuoksi voi kyllä muutaman tunnin tuhlata "turhuuteen". pelin jälkeen mies yleensä innokkaasti kommentoi tapahtumia jäällä ja on mukavaa, kun itsekin voi olla mukana=)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat