Synttärit merimaailmassa

Kommentit (14)

Vierailija

Hei Madde ja myöhästyneet synttärionnittelut! Terveisiä täältä sisämaasta, downtownin läheltä. Mä olen sun blogiasi seuraillut jonkin aikaa, löysin sen tänne Losiin muutettuani. Kiitos mukavista kuluhetkistä! Oi tonne merimaailmaan pitää kans vielä päästä, kunhan siskonpoika vähän kasvaa niin sit ainakin!

-Polly

http://thesunshinerecorder.blogspot.com/

Vierailija

Heiii ja terkkuja sinne lähelle-kauas :) 

Tosi mahtavaa että jätit kommenttia, niin pääsen tutustumaan myös sinun blogiisi! Mukava aina tietää meistä muista Losin asukeista. :) Long Beachin merimaaima on myös muuten tosi kiva, paljon lähempänä ja vähän kuin pienempi vaihtoehto tuosta San Diegosta. 

Vierailija

Itse olin SD:ssä vaihdossa pari vuotta sitten ja SeaWorldkin tuli tutuksi. Delfiinien kohtaaminen on ehkä yksi elämäni tähtihetkistä, jostain syystä ovat aina olleet minulle hyvin lähellä sydäntä. Ihaninta on että delfiinejä pääsi ruokkimaan ja samalla koskemaan ja mukana ollut ystäväni kuvasi oman kohtamiseni delfiinien kanssa, se video on niin täynnä puhdasta onnea että tippa nousee aina linssiin.

Vierailija

Tiedän niin mitä tarkoitat, delfiinit ovat vain jotain uskomattoman ihmeellistä. :) Nyt olisi joutunut maksamaan 60 dollaria jos olisi halunut päästä aivan lähietäisyydelle delfiinien kanssa. :/ Ehkä säästän tämän siihen kertaan kun pääsen uimaan niiden kanssa. :) Ihana että sait ikuistettua oman kohtaamisesi videolle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat