Vinkkejä laihdutukseen

Vierailija

Minulla on ollut jo todella, todella kauan aikeinani aloittaa laihdutus, ja tämän myötä myös elämäntapamuutos, koska elämäni pyörii lähinnä tietokoneen ympärillä päivästä toiseen. Vasta muutama päivä sitten sisäistin, että olen oikeasti lihonut, koska minun lempifarkut eivät, yllätys yllätys, mene enään kiinni, ja rasvaa pursuaa joka paikasta.
Minulla on tulossa kaverin juhlat suunnilleen 3 viikon kuluttua, ja haluaisin mahtua farkkuihini 3 viikon kuluttua.

Laihdutuksessa ja salilla käymisessä minulle ei ole mitään mysteerejä, mutta se, miten saisin poltettua rasvaa 3 viikossa niin paljon, että saisin housut menemään kiinni, se vasta minulle on mysteeri.

Jos kellään  teistä olisi jonkinlaisia vinkkejä miten tämä onnistuisi, niin kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (3)

Vierailija

No ainakin se, että saat ravinnosta tarpeeksi proteiineja, juot paljon vettä ja jätät tietty limpparit yms pois kokonaan. Jos ei ole pitkään aikaan liikkunut, niin heti ei ainakaan kannata lähteä vetämään mitään 15 kilometrin hikilenkkiä ja salimaratonia.

Siihen, että 3 viikossa saat ne farkut mahtumaan, niin jos saat nestettä pois kehosta, niin se vie jo muutaman sentin, mutta se nestekin palaa tietty takaisin. Aina jos itellä on tollaista ongelmaa ollut, että juhliin ei joku asu mahdukaan päälle, olen juonut todella paljon kahvia useina päivinä, ja jokaista kahvikuppia kohden ottanut lasin vettä lisäksi. (Kahvihan poistaa nesteitä!) Toinen on se, että saunallahan on sama vaikutus, ja rasvaakin saa palamaan, jos omistat saunan, ja olet oikein kuumassa saunassa ja teet lihaksiin kohdistuvia liikkeitä siellä.

Yksi hyvä, joka auttaa rasvanpolttoon, niin on Leader Carnitine 1200 juoma. Maksaa jonku pari euroa pullo, ja itselläni se on auttanut, juon sitä yleensä kun olen uimassa tai vedän pyörällä lenkkiä. (Ja tämähän ei ole mikään humpuuki tuote, vaan urheilijatkin käyttää, ja vaikutus perustuu siihen että se sisältää samoja ainesosia mitä sinunkin kehosta vapautuu kun rasvapalaa, tämä vaan tehostaa sitä!) Niin ja löytyy mm. s marketeista ja varmaankin netistäkin pystyy tilaamaan : )

Vierailija

Itse laihduin 3 viikossa 6kg jo pelkästään kasvis ruualla :) painnoin tuolloin 75kg  ja syömällä monipuolisesti kasviksia ja marjoja pudotin painoani pysyvästi ! söin toki soijaa jolloin sain proteineja ja vidin niitä rasvahappo papanoita :) mullakin olis tarkotuksena aloittaa elämäntapa muutos mutta kun se ei ole niin helppoa! :D joten ymmärrän tuskan.. mutta tosiaan en liikkunuttuolla kasvisjutulla juuri ollenkaan, koska olen hiukan laiskanpuoleinen mutta kiloja lähti ! joten jos syöt kasviksiamonipuolisesti ja tarpeeksi päivässä (1400kcal) niin pudotat varmasti ! ilman mitään juomia ja nappeja ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat