Ihastuksesta ylipääseminen

Vierailija

Meneillään tämmöinen yksipuolinen ihastus ja nyt kyselenkin vinkkejä miten päästä yli?
Todella hankala mies siis kyseessä eikä yhtään kiinnostunut minusta. Silti ajattelen häntä koko ajan ja elättelen toiveita suuremmasta, miehen osalta juttu jäi yhteen humalaiseen seksikertaan!
Luen mielelläni muidenkin kokemuksia yksipuolisesta ihastumisesta. Annetaan toisillemme vertaistukea! :)

Kommentit (8)

acabella
Seuraa 
Liittynyt26.2.2012

No mun ongelma ei nyt ihan samanlainen ole, mutta melkein. 

Eli siis, seurustelin itseäni 4 vuotta nuoremman kanssa 4kk, ja yhtäkkiä, ilman mitään ennakkovaroituksia tämä halusi sitten erota. Viikko eron jälkeen sain tietää että parhaalla kaverillani (nyk. entisellä parhaalla kaverillani) ja tällä jätkällä on jonkinasteista juttua meneillään. Olin sitten ihan rikki (ja olen vieläkin). Jätkä on vieläkin todella mustasukkainen musta, ei vaan näköjään osaa päästää irti, mutta en kyllä minäkään siihen pysty. Rakastan tätä jätkää enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa, ja hän kyllä tietää sen. Ja tässä on nyt vähän enemmänkin kaikkia juttuja meneillään, mutta en niitä viitsisi tähän kirjoittaa yleisesti. 

Haluaisin niin kovasti pystyä päästämään irti ja jatkamaan elämääni normaalisti eteenpäin, mutta tämä on vain todella vaikeaa, koska todellakin rakastan tuota jätkää niin paljon, vaikka hän tekikin noin minulle. Ja irti päästäminen on myös vaikeaa sen takia, että jätkä on niin mustasukkainen minusta ja en todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä.

Anteeksi vuodatus, mutta oli kyllä hyvä saada tää kaikki kerrottua. Huh, kun helpotti:) 

Vierailija

Täällä lähes samanlainen tilanne, kuin alottajalla. Kolme kuukautta tässä miehen kanssa tunnettu. Aluksi juttu jäi vain yhdeksi yöksi. Sen jälkeen öitä tullut monta lisää ja oma ihastuminen vain koko ajan kasvaa. Mitään vastakaikua tunteisiin en taida olla saamassa. Ja vielä kaiken päälle miehellä alkaa huomenna intti. Ylitsepääseminen taitaa siis olla ainoa mahdollisuus, mutta en vain osaa irrottaa!

Vierailija

Acabella: Jos olisin sinä niin unohtaisin kyllä tuollaisen miehen pikimmiten! Itselleni tuli sellainen olo että hän on liian lapsellinen tajuamaan tilannetta. Eihän toisten tunteilla saisi leikkiä :/ Ymmärrän kyllä että ylitsepääseminen tuntuu vaikealta mutta huh, jos parhaaseen kaveriin pitää miehen mennä kajoamaan niin jokin on varmasti vialla. Välit vain poikki kumpaankin :(

Ja vierailija.. Itse kyllä yritän jättää miehen omaan arvoonsa ja pyrin ettei noita öitä tulisi enään lisää. Olo on kyllä todella hyväksikäytetty!

Ja niin siis aloittelija täällä kirjoittaa :D

Vierailija

Täällä myös yksi jonka ihastus vaikuttaa olevan valitettavan yksipuolista :/ Alkuun vaikutti että jätkä ois ollutkin kiinnostunut, mutta ei näköjään kannata luottaa omaan intuitioon yhtään...ei se ole koskaan oikeassa. Onneks en tule kovin usein siihen törmäämään vaikka samassa koulutusohjelmassa ollaankin, sillä ei nimittäin ole paljon tunteja enää koululla ja jos onki, nii ne on ihan toisella puolen koulurakennusta :) 

Huvittavaa vain, et vaikka kuinka haluis jättää jätkän omaan arvoonsa (ei siis ole ollu paskamainen mua kohtaan vaan on varsin mukava tapaus, ei vaan oo kiinnostunut) niin silti ajatukset kiertää sen ympärillä et miten siihen vois törmätä ja miten sen vois saada kiinnostuun...

Vierailija

Itsekin jatkuvasti pohdin että mikä minussa on vikana kun en tunnu löytävän itselleni kumppania. Ihastuminen on niin voimakkaana edelleen vaikken saa minkäänlaista vastakaikua mieheltä.. Jatkuvasti ajattelen tätä :(

Aloittaja

Vierailija
Vierailija

Täällä myös yksi jonka ihastus vaikuttaa olevan valitettavan yksipuolista :/ Alkuun vaikutti että jätkä ois ollutkin kiinnostunut, mutta ei näköjään kannata luottaa omaan intuitioon yhtään...ei se ole koskaan oikeassa. Onneks en tule kovin usein siihen törmäämään vaikka samassa koulutusohjelmassa ollaankin, sillä ei nimittäin ole paljon tunteja enää koululla ja jos onki, nii ne on ihan toisella puolen koulurakennusta :) 

Huvittavaa vain, et vaikka kuinka haluis jättää jätkän omaan arvoonsa (ei siis ole ollu paskamainen mua kohtaan vaan on varsin mukava tapaus, ei vaan oo kiinnostunut) niin silti ajatukset kiertää sen ympärillä et miten siihen vois törmätä ja miten sen vois saada kiinnostuun...

Tilanteeni on juuri sama! Aluksi mies oli kiinnostunut, itse en, aloin pikkuhiljaa lämpeämään, alettiin olla lähekkäin... sitten alkoi puhuakin asioista ja oltiin lähekkäin ja seuraavana päivänä sano sit ettei meillä "klikkaa" vaikka olenkin kaunis ja hieno ihminen.......... >_< Oon aika p*skana tästä, kuitenkin haluaisin olla kavereita mutta tuntuu raskaalta, eikä tässä nyt tiedä miten olla, hänen mielestään "omituista" olla minun kanssa yhteydessä kun jutellut kuulemma tiiviisty jo jonkun toisen tytön kanssa jo... joka tuntuu minusta siis aivan tajuttoman pahalta. Mentiin sänkyynkin vielä sen jälkeen kun sovittiin että vaan kavereita, ja sen jälkeen tyyppi ollut etäisempi. Sanonut ettei ole minussa mitään vikaa, mutta jotain klikkiä ei kuulema vaan ole.

Tiedä miten tästä sitten eteenpäin pääsee. Revin toivoa niin pienestä ja sitten elättelen sitä... ihan turhaan. Pelottaa että se alkaa tuon naisen kanssa yhessä ja ite romahdan jotenkin ihan täysin. Mietin vaan että jos olisin itsekin ollut alussa kiinnostunut niin olisiko asiat eri tavalla.. mutta minkäs sitä voi jos hitaammin lämpenee.

Onko muita samanlaisissa tilanteissa? Mitä hitvattia mun pitäs tehä että pääsen tästä...

Vierailija

Mulla oli noin kuukauden verran juttua yhden pojan kanssa. Sillo alus se oli koko ajan se joka laitto asioita eteenpäi siis sillee et se teki alotteen jne. Nii kuukausi oli juttua ja sit yhtäkkiä ihan puskista äijä laittaa viestiä et "mä en enää tunne sua kohtaan mitää" ja sit ku kysyin et mikä se syy on et sen muuttu mieli ni vastas et "usko mua, sä et haluu tietää". Koko kaupunki kyl tietää sen et se otti takasi sen edellisen jonka kans sil oli juttua ennen mua ja tällee. Se oli sanonu mulle et se oli sen kans vaa et se sais pillua jne. Meidän molempien kaveripiiri oli ihan ällikällä lyötyjä ku se tuli niillekki ihan puskista et ne oikeesti luuli et se on vakavissaa jne. Nyt oon sit pari viikkoo odottanu vaa sitä et se laittais viestiä, sanois et haluaaki mut jne... Nii haluaisin tietää teidän mielipiteenne et millane äijä toi on tai et mikä sen mahdolline motiivi eroon oli, koska mä en osaa enää lukee koko ihmistä ja mitä nopeemmin saan selville syyn ni sitä nopeemmin pääsisin jatkaa elämää. Ja sit sellane et ku en oo enää ees varma oliko se tosissaa mun kans ni viime yönä 4.30 sain viestin et "Tuleks sää" tältä henkilöltä mut uskon vahvasti et se tuli väärää numeroo. Ja te jotka ootte jo kirjottanu tänne ja mietitte et miten pääsette yli ni paras lääke on et löytää toisen. Mä huomasin et nyt ajattelen mun siit joka oli ennen tätä kusipäätä ni paljon kivemmin jne. Teen täytyy vaan alkaa keskittymää johonki toiseen asiaan esim. töihin tai opiskeluun tai kavereihi. Kyl se siit sit ajan kans menee.

Vierailija

Täällä eräs, ihastunut suuresti varattuun mieheen. Pientä vastakaikua saan, hymyä, flirttiä ja kaysekontakteja. Aluksi olin täysillä mukana, mutta sitten tuli karu totuus. Varattu. Nyt oon ihan rikki ja yli pitäis päästä. Niiden väliin en kyllä lähde. Tulee vaa huono fiiliskaikille. Flirttailun olen itse jättänyt jo pois, mutta mies jatkaa. Katsekontaktejakin on, ja monta. Ite oon nyt ottanut pientä väliä mieheen, mutta henk. koht. asioista johtuen ei kunnolla onnistu :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat