Onko reilua exältä

Vierailija

Erosin siis melkein 1 kk sitten exästäni. Meillä ei ollut kovin hyvää suhdetta enään loppuaikoina ja kiinnostus häneen yksinkertaisesti romahti. Ajattelin siis olla tuhlaamatta kummankaan aikaa ja hermoja pistämällä poikki, kun ainakin itse kuitenkin haluan muuta.

Exäni suhtautui hyvin vaihtelevasti eroon, mutta pikku hiljaa tuntui että kaikki menisi hyvin. Nyt hän on aloittanut hirveän syyllistelyn minua kohtaan, kuinka olen kertonut hänen asioitaan hänen kaverilleen (niinkuin se kaveri ei muka jo tietäisi), ja se mitä hänen kamullleen eron jälkeen sanoin oli se että pyysin pitämään huolta exästäni, kavereita kun ovat.

Nyt tää meni siis möläyttämään sanomani exälle mikä ei siis sikäli mua haittaa koska omasta mielestäni tuossa ei ollut mitään salaista. Mutta exäni mukaan olen juorunnut hänestä! JA nyt hän uhkailee että pilaa minun kaikki tulevat suhteeni tavalla tai toisella. Onko tämä nyt enään reilua???

Minun mielestä en hirveän isoa vääryyttä tehnyt sanoessani hänen kaverilleen mitä sanoin.. Tarkoitus oli auttaa tai varmistamaan että toisella on tuki verkosto.

Exäni on muutenkin minusta sairaan mustasukkainen, yks jätkä kun mun kuvaakin kommentoi ihan neutraalisti facebookissa ja siis maisema kuvaa, niin ihan älyttömät kilarit ja syytökset otti tää mun ex.

Mä en tiedä enään mitä tässä pitäisi tehdä. Tottakai mua pelottaa että se lähtee laittaa musta jotain juttua liikkeelle suutuspäissään tai ahdistelee mun tulevia suhteita..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat