paras seksikokemuksesi?

Vierailija

otsikko kertoo. eli jakakaa paras seksikokemuksenne. missä, milloin ja kenen kanssa? saatte vapaat kädet! :)

minun kokemukseni ei ole kovin kummoinen, mutta jaan sen kuitenkin. jouluaattona miehen luona, kun olimme lyhyen eron jälkeen päätyneet takaisin yhteen. taivaallista, intohimoista seksiä pariinkin otteeseen aattoyönä. ihana herätä aamulla rakkaan vierestä.

Kommentit (5)

Vierailija

omani on ehkä hieman erikoinen. seurustelen nyt ensimmäistä kertaa ihan oikeasti maailman ihanimman miehen kanssa. ala-asteen säätöjä ei voi miksikään laskea xD 

yhtenä iltana seksin jälkeen makasimme sängyllä, kiusoittelimme toisiamme ja juttelimme kaikkea lässyä ja ihanaa x) silloin rohkaistuin suihinoton kanssa, oli ihanaa nähdä ja kuulla että mieheni oikeasti nautti ja piti siitä:) olin aikaisemmin kerännyt siitä hirveät paineet ja aivan turhaan! menee ehdottomasti parhaimpien kokemusten joukoon:)

Vierailija

Yhden kanssa olen päätynyt seksiä harrastamaan.

Kaksi unohtumatonta kertaa mahtuu meidänb suhteeseen vaikka emme ole pitkään sänkyhommia harrastaneetkaan.

Toinen oli ehdottomasti ensimmäinen kerta, kun harrastimme seksiä ilman kondomia. Yhteys oli nii mieletön. Seksi on parasta ilman kondomia, rauhassa, intohimoisesti sellaisen ihmisen kanssa jonka oikeasti tuntee ja kehen luottaa.

Toinen unohtumaton kerta oli, kun lähdimme käymään syystalvella sukuni mökillä. Mökki ei ole talviasuttava. Lämmitimme saunan ja yhden pirtin huoneen. Ennen saunaa riisuuduimme ja päädyimme jääkylminä sängylle. Muutaman minuttiia touhuttuamme saimme huomata kuinka oikesti toisen kropanlämpeys tuntui. Siinä kylmän kohmeassa mökissä olimme vain me kaksi. Alasti lämpiminä toisiimme kietoutuneita

Vierailija

Niitä on monia, mutta sanon nyt yhden. Juttelimme ja pussailimme kynttilöiden valossa sohvalla. Pussailu muuttui entistä kiihkeämmäksi ja lopulta se sitten johtikin yhdyntään. Kun kaikki oli ohi totesimme molemmat kuinka koskaan seksi ei ole tuntunut noin tunnelmalliselta ja kiihkeältä!

Vierailija

Kaks viikkoo eron jälkeen menin käymään yhteisellä kämpällämme, oltiin tultu salilta ja mietittiin et suihkuun pitäis mennä ja ollaanhan me nähty toisemme ennenki alasti et mennään vaan yhdessä. Sit exä tokasee yhtäkkiä siellä suihkussa et tää on tosi noloo, mut mulla vähän jöpöttää. Ja sit jotain tapahtu! Huulet rupes lähenemään ja pitkään vaan huokailtiin kiihottuneina ja mietittiin mielessämme että uskaltaako tässä. Siitä suudelmasta olis voinu melkein tulla! :D Kaikki se parin viikon ikävä ja eron jälkeinen suru purkautu siinä, niin intohimosta!!

Siinä suudeltiin niin ihanasti hetken aikaa seinää vasten ja sit siirryttiin pesukoneen päälle. Muhun seksi on aina sattunut, mut tällä kerralla en meinannu saada tarpeekseeni vaan se seksi tuntu sairaan hyvältä. Ja ex tietenkin nautti entistä enemmän kun näki et kerranki musta tuntu hyvältä. Se oli niin mahtavaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat