Haluaisin yllättää mieheni

Vierailija

Mieheni on tavallinen suomalainen mies, joka ei puhu eikä pussaile turhia. Haluaisin jotenkin näyttää miten paljon välitän miehestäni hänelle, niin ettei se oo liian imelää tai mautonta vaan silleen. Haluaisin järkätä jotain kahdenkeskistä mukavaa hänelle, mutten millään keksi mitä järkkäisin. Olisko ideoita tai hyviks todettuja juttuja?

Kommentit (5)

Vierailija

Oma mieheni kans on hyvin samankaltainen kuin miehesi. Itse olen kokeillut kermavaahdolla leikkimistä, nyt olisi ajatuksissa pieni tanssi show. Mutta voihan se olla jotain tavallista, kynttilä illallinen, poster lappuja rakkauden tunnustuksineen tai muuta vastaava. Upeat alusvaatteet, rentouttava kylpy.

Vierailija

Varasin joskus miehellini ja minulle rentouttavan hoidon kylpylään. Kyseessä oli siis sellainen hoito missä oltiin ensin kaksin kylvyssä ja siemailtiin shamppanjaa ja sitten luvassa oli hieronnat molemmille. Kannattaa katsella asuinpaikkakuntasi kylpylöitä/dayspaita jos järjestäisivät tälläisiä parihoitoja. Toinen toimiva keino on ollut pukeutua kauniisti, laittaa kaunis meikki ja hiukset ja tehdä kolmen ruokalajin illallinen, jonka jälkeen voit tarjoilla itsesi"jälkiruokana" tai jos rahaa on käytettävissä yllätysmatka johonkin vaikka viikonlopuksi. Kesällä toimii tietysti kans yllätyspicknikin järjestäminen jossain kauniissa puistossa/järven rannalla.

Vierailija

Mikä vain mukava, ei arkipäiväinen yllätys on kiva piristys. Uusi alusasu, joka päällä odotat miestä kotiin, illallinen ravintolassa ja sitten "jälkiruoka"kotona, pikku reissu mökille saunomaan ja yhdessä uimaan- tietysti alasti ;), yhdessä leffassa käynti aivan kuin teininä... näitä kyllä riittää :)

Vierailija
aawa23

Mieheni on tavallinen suomalainen mies, joka ei puhu eikä pussaile turhia. Haluaisin jotenkin näyttää miten paljon välitän miehestäni hänelle, niin ettei se oo liian imelää tai mautonta vaan silleen. Haluaisin järkätä jotain kahdenkeskistä mukavaa hänelle, mutten millään keksi mitä järkkäisin. Olisko ideoita tai hyviks todettuja juttuja?

Jos teillä on joku poreamme tai kylpyamme, voisit laittaa valmiin vaahtokylvyn ja pari lasia + jotain kuohuvaa tai viiniä ja mansikoita odottamaan ja viet miehesi kylppäriin kun hän tulee kotiin. Kynttilät olisi hyvä lisä vielä. Jos toi on liian imelää, niin sekin saa miehen hyvälle tuulelle ja yllättää positiivisesti, kun kokkaat jotain erikoisempaa ihan itse teille kahdelle. Omasta kokemuksestani tiedän, että helpoin ja yllättävin asia miehelle on itse tehty aamiainen sänkyyn ja yksinkertaisuudestaan huolimatta miehet arvostavat sitä hyvin paljon !

Vierailija

Hyviä vinkkejä :) mä luulin jo vastanneeni tänne, mutta en ilmeisesti oo vastannut, ostin uusia hierontaöljyjä ja aattelin perjantaiksi kokata jonkun hienomman illallisen :) Tosi kivoja ideoita teillä muitakin yllätyshetkiä ajatellen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat