Muiden tapailu

Vierailija

Onko kenellekkään kokemusta vastaavasta?

Olen siis tapaillut erästä miestä lokakuusta asti ja olemme nähneet suhteellisen harvoin erinäisten asioiden takia, mutta olen jo nyt aika ihastunut mieheen. Meillä synkkaa todella hyvin, voin olla täysin oma itseni hänen seurassaan (mikä ei kaikkien kanssa onnistu) sekä seksi on aivan mahtavaa. Mies on kuitenkin kesällä eronnut pitkästä parisuhteesta ja ei halua omien sanojensa mukaan ainakaan vielä seurustella.  Viimeksi kun näimme, juttelimme ja mies sanoi, että haluaisi tapailla myös muita, koska on ollut saman naisen kanssa niin kauan. Minua tämä ei kiinnosta, mutta toisaalta ymmärrän miehen halun tähän pitkän parisuhteen jälkeen. Mies kuitenkin sanoi, että haluaa edelleen jatkaa tapailuani ja että tämä muiden tapailu voi olla meidän kannaltamme ihan hyväkin asia, että meidän juttu ei sitten ole vain joku "ylipääsemis suhde". Tavallaan olen valmis odottamaan miestä jonkin aikaa, koska mielestäni hän on sen arvoinen, mutta mietin vaan, että odotanko turhaan? Voiko tälläisestä asetelmasta syntyä ikinä parisuhdetta vai satutanko vain itseäni?

Minä olen 27v. ja mies 33v.

Kommentit (2)

Vierailija

Eikö kenellekkään ole kokemuksia monen tapailusta samanaikaisesti niin, että siitä olisi syntynyt parisuhdetta kanssa?

t. Aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat