poikaystävä lyhyempi..

Vierailija

eli mun poikaystävä on mua 5cm lyhyempi, ja en oikein tiedä miten pitäs suhtautua... muutama eka kuukausi meni silleen etten välittänykkää asiasta, mutta nyt ku aikaa menny pari vuotta alkanu häiritä enemmän mitä muut ajattelee meistä, välttelen yleisiä paikkoja koska en halua olla se lyhyempi tai että meistä ajatellaan jotain "ei niin positiivista" sen takia... Mitä mieltä te ootte tämmösestä? täysi-ikäsiä ollaan molemmat... poikaystävä on muuten niin ihana mut toi alkanu häiritteen vaa niin paljon, mitä tehä... mitä pitäs ajatella?!?! oon ehkä pinnallinen ku aattelen vaan et mitä muut meistä aattelee..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No ei musta nyt 5cm ole niin suuri ero! Aattelin et se ois joku selvästi huomattava, jotain 15cm. Mutta jos se teitä häiritsee, niin älä käytä esim. korkkareita hänen seurassa. Ja aika oudolta tuntuu, jos suhde tuollaiseen juttuun kaatuisi. Ei kannata välittää tollasesta. En mä ainakaan mitään pahaa tollasista pareista ajattelin, tuskin ees huomiota kiinnittäisin:)

Vierailija

Kyllä miunki mielestä on outoa, jos tollaseen asiaan suhde kaatuu. Ei sillä pituudella niin paljon väliä ole, kuitenkaan se ei oo mitää mahottoman paljon.

Ei kannata miettiä mitä muut ajattelee, jos ajattelee jotain negatiivista, anna ajatella. Jos rakastat poikaystävääs nauti kaikesta ajasta ja rakkaudesta! 

Vierailija

kukaan ei oo täydellinen.. =) ymmärrän sinua kyllä täysin, koska rakastan pitkiä miehiä ja seurustelin muutama vuosi taakse päin itseäni lyhemmän pojan kanssa. pituus häiritsi minua silloin, vaikka pituusero olikin vain muutama sentti, mutta en pitänyt hänen seurassaan esim. korkkareita. loppupeleissä ulkonäöllä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä. jos rakastat poikaystävääsi, pituus ei merkitse mitään

Vierailija

Ymmärrän tilanteesi vaikka itse olen poikaystäväni kanssa aikalailla samanpituinen, hän on ehkä sentin pidempi. Itseäni taas aluksi häiritsi hirveästi se että hän on lyhyt (n. 169-170cm). Hänen kanssaan esim kaupungilla kulkiessani "kyyristelin" usein hieman näyttääkseni pienemmältä mikä todennäköisesti näytti vain naurettavalta.

Näin jälkeenpäin ajateltuna osasyy voi olla se että kaikki exäni ovat olleet ainakin 15cm minua pidempiä ja muutos oli aika radikaali. Olen hyväksynyt asian jo eikä se minua juurikaan häiritse, ainoa miinus tietenkin on, että en voi käyttää korkokenkiä hänen seurassaan. 

Tyhmä syyhän tuo olisi erota, en usko että kukaan katsoo teitä pahasti. Esimerkiksi 15cm pituusero olisi melko silmiinpistävä ja se voisi jo kerätä vähän katseita. Luulen että sinäkin unohdat asian jossain vaiheessa. Jos mies on muuten ihana ja täydellinen, älä vaan jätä häntä tuollaisen asian takia, katuisit sitä varmasti vielä.

On muuten outoa, että jostain on kehittynyt tälläinen "normi", että miehen pitäisi olla paljon suurempi kuin nainen...

Vierailija

ihana kuulla ihania vastauksia jotka kyllä auttaa! mulla taas alussa ei ollu mitään ongelmaa yms mutta nyt on tullu.. :( muaki harmittaa just toi "normi" ja et jotkut kaveritki puhuu että "en todellakaa vois seurustella itseäni lyhyemmän kaa" ymsyms vaikka siis ei ne muhun ja mun poikaystävään tolla lauseella oo koskaan viitannu, mut kumminkin... oon kauhee ku ajattelen tälläsiä!!! kiitos silti kaikille <3 ehkä mä osaan alkaa suhtautuun tähän ja ennen kaikkee ELÄÄN!! :)

-alkuperänen kirjottaja

Vierailija

ja vielä lisään äskeiseen viestiini, että kyllä muakin nyt naurattaa koska itekkin oon samaista kyyristelyä harrastanu poikaystäväni seurassa :D 

-alkuperäinen kirjottaja

Vierailija

No voi että mikä epäongelma! Miksi olet yhtäkkiä alkanut välittämään moisesta? Minullakin on ystävä, joka miettii hirveästi mitä muut ajattelee varsinkin hänen ja poikaystävänsä reilusti yli kymmenen vuoden ikäerosta. Tuollaisesta ajattelutavasta vaan pitää päästä eroon, ei siinä muuta. Oletko siis varma ettei itseäsi haittaa se pituus? Koska tilannehan on vähän eri riippuen onko se ongelma itsellesi vai onko ongelma vaan se että mietit muiden ajatuksia...

Vierailija

no ei se itelleni oo ongelma, muiden ajatukset ne "pelottaa" "ahdistaa" "mietityttää" tai mitä vaan... ja oishan asia eri jos mä oisin 185cm ja poikaystävä 180cm, nii sillon molemmat oltais PITKIÄ, mutta kun poikaystävä tosiaan on sen 165cm... mutta onko silläkään teidän mielestä väliä? en mä edes normaalisti käyttäis korkokenkiä enkä muutakaan, eli ei se siltä kannalta ainakaan haittaa etten voi pitää haluamiani kenkiä yms..

-alkuperäinen kirjottaja

Vierailija

Minulla on sama tilanne, poikaystävä noin 5cm lyhyempi, joka on aiheuttanut samanlaista ajattelua minullakin! Olemme olleet yhdessä vuoden ja kolme kuukautta, enkä anna asian enää häiritä =) rakastan häntä, eikä ole mitään, mitä emme pystyisi tekemään tälläisen vaatimattoman pituuseron kanssa! Kun rupeaa miettimään, olisiko eron syy uskottava jos sanoisi pojallle että pituusero häiritsee. Minulle kukaan ei koskaan ole tullut sanomaan mitään negatiivista, enkä sitä odotakkaan, sellaiset ihmiset pitäisi osata jättää huomiotta..

Vierailija

kiitos kaikille kommenteista, alan kohta itkemään sitä kuinka kauhea olen ollut täydellisempääkin täydellisempää poikaystävääni kohtaan.. <3 

mutta kukaan teistä ei ole vastannut siihen, että pituuseromme tosiaan on 5cm tilanteessa jossa minä olen 170cm ja poikaystäväni n.165cm... ero ei siis ole 185cm ja 180cm luokkaa, jolloin molemmat olisivat pitkiä..

- alkuperäinen kirjottaja

Vierailija

kiitos kaikille kommenteista, alan kohta itkemään sitä kuinka kauhea olen ollut täydellisempääkin täydellisempää poikaystävääni kohtaan..

mutta kukaan teistä ei ole vastannut siihen, että pituuseromme tosiaan on 5cm tilanteessa jossa minä olen 170cm ja poikaystäväni n.165cm... ero ei siis ole 185cm ja 180cm luokkaa, jolloin molemmat olisivat pitkiä..

Olisi myös kiva tietää edellisen viestin kirjoittajalta että minkä pituisia te sitten olette kun kerran olette samassa tilanteessa? :)

- alkuperäinen kirjottaja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat