Mies haluaa erota

Vierailija

Oivoi.. Eli ollaan seurusteltu vähän yli kaks vuotta. Poikaystäväni on 21v ja itse olen 19v. Nyt toissa päivänä hän sanoi, ettei rakasta minua samalla tavalla kuin ennen ja on miettinyt eroa. Olin tästä järkyttynyt... Meidän suhde on ihana ollut aina, eikä mitään pahoja riitoja tai alamäkiä ole tullut ennen tätä... Ja tiedän 100% varmasti ettei hänellä ole ketään muuta tyttöä.. 

Meillä oli ennen tuota päivää kaikki hyvin. Jokainen päivä on ollut upea, ihana ja olemme viihtyneet toistemme kanssa. Hän on sanonut minulle että rakastaa minua ja muutenkin monila eri tavoilla osoittanut tunteitaan mulle. En vaan voi kestää ajatusta, että kaikki olisi tässä. En enään nukahtaisi ja heräisi hänen vierestään, emme pesisi hampaita yhdessä, katsoisi turhia tv-sarjoja... Olen rikki ajatuksesta ja tästä tilanteesta... :(

Nukuimme nyt yön erillään. On totta, että me ollaan kuin paita&peppu, kokoajan melkein yhdessä ja harvoin nukutaan erikseen... Olen miettinyt, että siitäkö tässä on kyse, että hän tarvitsee enemmän aikaa itselleen? Olen täysin valmis siihen. Enkä halua heittää vielä toivoa hukkaan...

Poikaystäväni nyt kävi tässä luonani, ja keskustelimme ihan rauhassa asioista. Sanoin, että en voi pakottaa häntä rakastamaan minua, mutta miksi heittää yhtäkkiä kaikki yhteiset asiat menemään? Ehdotin hänelle, että hän on nyt jonkin aikaa itsekseen ja miettii asioita. Ehkä jos yrittäisimme vielä jonkin aikaa ja katsoisimme tilannetta uudestaan myöhemmin? Kuinka hyvät mahdollisuudet siinä muka on että hän rakastuisi minuun uudestaan? Hän itse sanoi, että haluaa miettiä ja pelkää tekevänsä väärän ratkaisun. Taukoa hän ei haluaisi, en kyllä minäkään..

Onko tässä enään mitään toivoa tai järkeä? Olen todella surullinen jos nyt eroamme, enkä sitä haluaisi, mutta jos hän ei pysty tähän enään (kukapa ilman rakkautta pystyisi)..? Rakastan häntä vain sydämeni pohjasta, siksi tämä tuntuu niin pahalta. 

Kommentit (1)

Vierailija

Anna miehelle omaa aikaa niinkuin itsekin totesit että se voisi olla järkevää. Kai sen ymmärrät, että kaikkia ei ole luotu yhteen ja joskus tunteet laimenee, vaikka se tuntuukin todella väärältä. Stemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat