Randomin pyytäminen kahville esim kaupungilla, noloo vai ei?

Vierailija

Niin siis onko teistä noloo vai söpöö vai mitä jos pyytää ihan tuntemattoman kadulla vaikka kahville kanssaan, jos on kiinnostunut tyypistä? Entä kuinka moni on ite uskaltanu ja mitä siit on seurannu? Aloin vaa miettii tämmöstä. :D

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuu varmaan miten asian esittää :D toinen juttu tietysti että jos sattuvat olemaan varattuja mutta noh kysymällähän se selviää..

Vierailija

Musta tollanen on hienoa! Tietenkin jossain järjen rajoissa, ettei jokaista vastaantulevaa oo pyytämässä ulos! :D Mutta siis, jos pitää jotain tyyppiä kiinnostavana ja kehtaa pyytää sitä ulos, niin hieno juttu! Onhan siinä sekin puoli, että vaikka siinä jotenkin onnistuisi itsensä nolaamaan, niin tyyppiä tulee tuskin näkemään enää toiste, joten lopputuloksella ei sinällään ole merkitystä. Kysymällähän se tosiaan selviää ja eihän sitä tiedä, vaikka joskus onnistaisi!

Ite en oo koskaan kehdannu kysyä, vaikka välillä on ehkä mielessä käynytkin. Multa iteltäni on kyllä kerran kysytty ja kyllähän siinä vähän hämmenty kun yhtäkkiä vaan tullaan kadulla treffejä ehdottelemaan. Jouduin tuossa tapauksessa tosin kieltäytymään kohteliaasti, koska olin tuolloin varattu, joten en valitettavasti voi nyt omalta osaltani jakaa sen laajempaa tietämystä. : D

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Vierailija

Ei missään nimes noloo ainakaan. Mua on kerran pyydetty kahville juuri tuolla tapaa. Miehellä oli kikkana ensin kysyy neuvoo johonkin paikkaan, että tiedänkö mä missä sijaitsee ravintola X. Sitten kun mä neuvoin se kysy että " Et muuten lähtis kahville?" Seurustelin, joten kieltäydyin kahvikutsusta. En kuitenkaan pitäny tätä miestä mitenkään outona tms, vaan olin imarreltu että joku osotti tolleen huomiotansa. Joten rohkeesti vaan, luulen että useempi on imarreltu saamastaan huomiosta.

Vierailija

Itse olen käyttänyt tuota menetelmää :) Joskus on toiminut ja joskus ei, eipä se kovin nolo tilanne ole, kunhan ottaa asian siltä kantilta, että eipä tässä mitään menetettävää ole kun kysyy ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat