Sydämentykytyksiä?

Vierailija

Moi, onks kellään muulla välillä sydämentykytyksiä? Tai siis varmaan joillain on aina välillä ja mullakin on ollut joskus ja oon lukenut et ne ei oo vaarallisia. Viime aikoina niitä vaan on ollut enemmän ja leposykekin on korkeampi. Pitäisköhän käydä terkkarissa ton takia? Oon lähes sataprosenttisen varma et toi kyl johtuu vaan mun nykyisesti elämäntilanteesta, joka on aika stressaava et sit kun helpottaa niin menee varmaan ohi, mut mietin et pitäiskö silti käydä terkkarissa. Tosin tuntuu et ei nykyään terkkarista saa oikein mitään apua joten tuntuu jo etukäteen vähän turhalta mennä :/. Tuntuu vaan niin inhottavalta toi sydämentykytys...

Kommentit (1)

Vierailija

Moi, sama homma täällä! Muutaman viikon aikana on useamman kerran tykyttäny todella häiritsevästi ja leposyke on hirveen korkea. Jotain rytmihäiriön kaltaistakin on ollut... Huomasin, että alkoholin nauttiminen pahentaa asiaa ja itselläkin stressi ja vaikea elämäntilanne varmasti on syynä tähän. Kävin terveydenhoitajalla ja mulla oli verenpaine ihan ok, enkä oikein mitään neuvoa saanut sieltä vaan kuulin, että on ihan normaalia, että välillä tykyttää normaalia lujemmin. Mutta kannattaa ehdottomasti käydä terkkarilla/lääkärillä mikäli jatkuu pidemmän aikaa! Beetasalpaajista voi kuulemma olla apua, jos oireet jatkuu pitkään. Rentoutumisharjoituksista on ollu minulle jonkin verran apua ja alkoholia kannattaa tosiaan välttää. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat