Urheilu

Vierailija

Moi.Osaakohan kukaan auttaa mua tässä asiassa. Poikaystäväni treenaa 3 kertaa viikossa ja nyt olen huomannut sen että hän käy välillä treenin aikana yrjöömässä. Olen kysynyt häneltä onko kaikki hyvin ja hän vastaa kyllä on,mutta silti olen huolissani onkohan kaikki varmasti hyvin. joten kysyn onko yrjöäminen vaarallista treenin aikana

Kommentit (3)

Vierailija

Moi, ensin ajateltunan tuskin on vaarallista itsekin oksennan monesti harjoituksissani ihan vain siksi, että treenaan täysillä ja keho vähän pullikoi vastaan oksentamalla, vaikka kaikki on ihan hyvin. käyn yksityisellä urheilulääkärilläni 4 kertaa vuodessa perustarkastuksessa ja hänenkin mielestä oksentaminen on ihan normaalia treenien aikana :)
Tosin ikinä ei voi olla liian varovainen. Voisit vaikka soittaa paikalliseen terveyskeskukseen ja kysellä, mitä heidän mielestä kannattaisi tehdä :)

Vierailija

Onko poikaystäväsi reenannut jo kauan tällä tavoin? Jos hän on vastikään aloittanut reenaamisen, ehkä kroppa ei ole tottunut?

Mutta omasta mielestäni oksentaminen ei todellakaan ole normaalia... !

Yks vaihtoehto saattanee löytyä myös ruokavaliosta. Jos ei ole energiaa mitä kuluttaa, niin ei treenistä ole mitään hyötyä ja kroppa menee aivan sekaisin....

Ja mitä hän treenaa? Esim. juoksussa pompitaan niin paljon, että ehkä vatsa ei kestä sitä.

Mutta riippunee henkilöstä. Joillekkin oksentaminen on normaalia, joillekkin harvinaista!

Toivottavasti asia ratkeaa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat