suositelkaa hyvää kiharrinta ! :)

Vierailija

Oon ostamassa kiharrinta, joten mahtaisko jollain olla jotain suosituksia tms.? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla on Remingtonin kartion muotoinen kiharrinpuikko, jonka mukana tuli lämpösuojahanska. Se on ollut tosi hyvä. Kaverini kiharrin on suoran muotoinen puikko, jossa latvat saa kiinni sellaisella "klipsillä". Jos haluaa latvat kauniin kihariksi, niin jälkimmäinen on parempi, itse meinaan välillä polttaa sormet omalla kihartimellani, kun pidän latvasta kiinni samalla kun kiharran. Lämmön tarkka säätö on hyvä juttu, sekä plussaa on nopea lämpeneminen.

Vierailija

Ostin kiireessä pikkujouluihin(jotka olivat samana iltana)halpa-hallista Blueray electronics-merkkisen puikkokihartimen,oli niin halpa että oli sama ostaa vaikka vain yhden illan tarpeeksi(11.90€) laite osottautui todella hyväksi hankinnaksi ja veikkaan että ei paljon eroa kalliimpiin vastaaviin kihartimiin...kiharrin on teflonpäällystetty ja päästää merkkiäänen kun kihara on valmis..aivan mahtava!!

Vierailija

Ite suosittelen tuota remingtonin pearl wandia! Todella hyvä ja sillä saa tehtyä erilaisia kiharoita, mukana tuleva hanska auttaa siinä ettei polttaisi niit sormia. Siitä myös löytyy 2 erikokoista sauvaa joista voi valita kumman haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat