Paksuus vaiko pituus?

Vierailija

Kumpi on mielestänne tärkeämpi peniksen pituus vai paksuus? Minun mielestäni paksuus on paljon tärkeämpi. En edes ymmärrä kaikkia näitä keskusteluja peniksen PITUUDESTA :D naisen alapään keskisyvyyshän on vain 6-7 cm.

Paksuus on se joka ratkaisee!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija
Vierailija

Ehdottomasti paksuus ratkaisee ! Mutta kyllä tuo mahdollisimman syvälle työntyminenkin on mieleeni :)

Samaa miltä, mutta mikä on mielestäsi tarpeeksi pitä? minulle riittää vaikka 12 cm jos on PAKSU! kuinka paljon muka muiden alapäät venyy? XD Siis kaikki puheet PITUUDESTA on täysin turhaa(ellei miehellä ole sitten katkaravun kokoista tai naisella erityisen löysä) :D

Vierailija

Riippuu myös naisen omasta alapäästä. Yleensä naiset joilla on liian löysä haluavat isomman peniksen ja naiset joilla on liian tiukka haluavat pienemmän.

Minäpä olenkin semmonen tiukka sulopimppi, jotan oman kullan kullin pituus on ihan paras:D

Vierailija

Sellainen, joka on juuri sopiva! Itse luulen kuuluvani tähän tiukempaan sarjaan, joten en ole ikinä tahtonut mitään pitkiä peniksia, koska se sattuu "alavatsaan", enkä liian paksua, koska ei sekään hyvältä tunnu. Ja mikä tärkeintä, että sitä osataan käyttää, eikä paukuteta menemään vain kuin joku kani.

Vierailija

Joopajoo, puhutaan aina sopivasta ja jopa liian paksusta mut mikä on se hyvä ympärysmitta? mittanauha käteen jos ei muuten osaa kertoa sopivaa paksuutta.

Esim. paksuus 4cm ei vielä kerro mitään, koska penis ei ole koskaan pyöreä eli sitä ympärysmittaa ei saa selville kertomalla piin arvolla.

Vierailija

Useinhan tutkimuksissa ilmoitetaan juurikin ympärysmitta, koska paksuus (halkaisija) ei anna täysin oikeaa kuvaa peniksen viemästä tilasta. Alla olevan linkin taulukko on jo esitetty täälla aikaisemmin:

http://www.penissizedebate.com/penis_size_preference_metric.htm

Taulukon mukaan tyydyttävän peniksen ympärysmitta on vähintään 13 cm ja "täydellisen" 15,5:n ja alle 17 cm:n välillä. Suoraan piillä jaettuna sopivan paksuinen olisi siten n. 4 cm:n ja vähän yli 5 cm:n välillä. Mittaustavan tarkkuutta voi kuitenkin epäillä, koska mittaukset on tehty tekopeniksen avulla. Aito luomupenishän on varsin joustava elin ja aiheuttaa vähemmän kitkaa esinahan liikkumisen vuoksi.

Vierailija

Hm eiköhän aika paljon,suhteessa vaikuta se et rakastaa miestänsä.Sit tuo kaikki sujuu kun leikki makuuhuoneen puolellakin.Kyl se näin on.Kyllä rakkaus vaikuttaa moneen asiaan hyvällä tavalla.Miehen pitää saada sydän läpättämään,niinet sukat pyörii jalois sit vois ajatella muutakin.En harrasta yhdenilllan juttuja lainkaan.

Vierailija

No olen synnyttänyt et repikää siitä eikä silti löysä et näin.Eipä ole kukaan valittanut lähinnä kehuja saanut kiihkeä,tulinen ,seksikäs ja kaiken kaikkea huomioin nimenomaan miehen et hänellä myös fantastinen fiilis.Annan itsestäni myös jotain eli se kemia ja henkinen puoli tärkein ei pelkkä seksi.Tiedän ,että sitä loppujen lopuksi miehetkin haluavat.Tietty kiihkeä ja tulinen rakastelu parasta.

Vierailija
Vierailija

No olen synnyttänyt et repikää siitä eikä silti löysä et näin.Eipä ole kukaan valittanut lähinnä kehuja saanut kiihkeä,tulinen ,seksikäs ja kaiken kaikkea huomioin nimenomaan miehen et hänellä myös fantastinen fiilis.Annan itsestäni myös jotain eli se kemia ja henkinen puoli tärkein ei pelkkä seksi.Tiedän ,että sitä loppujen lopuksi miehetkin haluavat.Tietty kiihkeä ja tulinen rakastelu parasta.

Niin eli riittääkö sinulle tavallinen 12-15 cm (suomessa keskipituus) kikkeli? Vai kuulutko sinäkin niihin peruscosmo "mun poikaystävällä on 30 cm" tyttöihin?

Vierailija

kuule, naisen alapää sehän vasta venyyki. vai miten luulet synnyttäväs? :D mutta ohuealla ei tosiaan tee mitään. kerran oli miesehdokas, jolla oli pitkä ja ohut, mutta ei se kyllä tuntunu missään. sama ku ois vaatteet päällä ollu. kyllä olen sen jälkeen ollu sitä mietä, että paksuus on se mikä ratkasee. sellanen keskiverto pituus ja paksuus on ok. ja en ole mitannu miestäni nii en osaa sanoa mitkä nuo keskiverto mitat sit on mun mielestä :D

Vierailija
Vierailija

Kyllähän pituudella ja paksuudella on merkitystä, vai kelpaisiko esimerkiksi oman peukalosi kokoinen nysä?

No en usko että tässä mennään ääripäähän. Ikäänkuin tämän palstan lukioiden mielestä maailmassa on vain kahdenlaiset kikkelit; pikkurillin kokoiset ja 25 cm jättimolot.

Suomessa keskipituus on 13,5 cm eli penikset on yleensä 12-15 cm. Jos ei ole 55 v. ja synnyttänyt 3 lasta, niin kyllä täytyy olla ikäsekseen aika löysä jos ei tämä kelpaa.

Vierailija
Vierailija

Kyllähän pituudella ja paksuudella on merkitystä, vai kelpaisiko esimerkiksi oman peukalosi kokoinen nysä?

No jos miettii kuinka hyvää seksiä on saanut sillä, että toinen on käyttänyt sormiaan, tai oikeastaan sormeaan, niin ei sillä koolla ole merkitystä. Sillä  taas on, kuinka sitä sormea käyttää ;)

-Minnapa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat