Yökyläily :D

Vierailija

Joo en siis tiiä onko tää mun kysymys nyt suoraan liitonnainen tuohon otsikkoon mutta. Tämmöinen tilanne: tapailin muutama vuosi sitten erästä miestä. juttu päättyi. hän tuli nyt sitten parisen kuukautta sit mulle sanoon facebookissa,että on ikävöinyt mua kovasti ja että olisko mahdollisuutta että meidän juttu toimis vielä ja kyseli että oisko mulla aikaa nähä ja puhua tästä aiheesta vielä tän vuoden puolella. ollaan nyt nähty tässä joku kolmisen kertaa ja aina oon ollu siellä yötä/harrastettu seksiä. kertaakaan ei kyllä oo tästä aiheesta puhuttu. onko tää nyt sit taas tapailuu? onks jollain muulla kokemuksia? hän joskus ite mulle sano,et jos ollaan vaan kavereita ei oo tarvetta jäädä yöksi.

tietysti voisin kysästä mieheltä, että mitä se nyt haluaa musta taas mutta onko liian aikaista ku on nähty vaan noin vähän? ja satuin myös vahingossa näkemään ku hän kirjotti johonki facebookin tapahtumaan että saako ottaa aveccia mukaan ja se en siis ole minä.. eli oisko hällä sit joku toinen. tai voihan avec varmaan olla vaan kaverikin? sillon ku viimeks tapailin tätä miestä niin ei hän ollu mikään naistenpyörittäjä.. 

parasta varmaan vaan kysyä missä mennään?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat