Uusia kavereita Helsingistä! :)

Vierailija

Heippa! Olen 19 vuotias, muutamia viikkoja sitten Helsinkiin muuttanut nuori nainen. En tunne täältä paljoakaan ihmisiä ja omat kaverit asuu ympäri suomea eikä niillä aikaa nähdä ole hirveästi. vähän alkaa kyllästyttää mennä joka paikkaan yksin. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada seuraa esim baariin, shoppailemaan, salille, kahville ja muutenkin tutustua uusiin ihmisiin. Olen menevä, sosiaalinen, mukava ja tietenkin omasta mielestä hauska tyyppi mutta täällä ei ole kenen kanssa mennä ja pitää hauskaa!  Jos täällä on ketään samaa ikäluokkaa tai vanhempaa ketä huvittaisi tavata esim mennä vaikka baariin juhlimaan niin laittakaa ihmeessä kommenttia tulemaan:)

Kommentit (10)

Vierailija
Vierailija

Heippa! Olen 19 vuotias, muutamia viikkoja sitten Helsinkiin muuttanut nuori nainen. En tunne täältä paljoakaan ihmisiä ja omat kaverit asuu ympäri suomea eikä niillä aikaa nähdä ole hirveästi. vähän alkaa kyllästyttää mennä joka paikkaan yksin. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada seuraa esim baariin, shoppailemaan, salille, kahville ja muutenkin tutustua uusiin ihmisiin. Olen menevä, sosiaalinen, mukava ja tietenkin omasta mielestä hauska tyyppi mutta täällä ei ole kenen kanssa mennä ja pitää hauskaa!  Jos täällä on ketään samaa ikäluokkaa tai vanhempaa ketä huvittaisi tavata esim mennä vaikka baariin juhlimaan niin laittakaa ihmeessä kommenttia tulemaan:)

Moi! Oon 18v ja olisin myös vailla seuraa esim. baareihin ym. :)

Vierailija

Moikka! 

Itselläni perjantaina muutto sinne opiskelujen perässä, joten mielelläni tutustun uusiin. Tykkään urheilla, pitää rentoa tyttöjeniltaa tai juhlia railakkaasti! Pystytkö/haluutko laittaa sähköpostin, kun itse koitan pitää matalaa profiilia täällä :) 

Vierailija

Heeeeippa! Täällä ois 19v tyttö ja minä oon asunu Helsingissä koko ikäni mutta kaverit vaan jääneet johonkin. Ois kiva jos voitais nähä vaikka jotenki porukalla kaikki ja tehä jotain kivaa yhessä nii tutustuis Helsinkiin semmoiset ketkä on muualta muuttanu ja tutustuttais toisiimme? :) Mulla on sellai ryhmä facessa mihin vois kaikki halukkaat liittyä ni voitais sitä kautta jutella ja sopia jotain? :) Laittakaahan sähköpostia mulle osotteeseen nizza55@hotmail.com ni voin lisätä teitä sitten ryhmään :)

Vierailija

Mullekin voi laittaa viestiä. Asun tässä Helsingin tuntumassa ja olis kiva löytää lisää uusia kavereita. :) Olen sosiaalinen ja kaipaan tekemistä jatkuvasti, nykyiset kaverit eivät tunnu riittävän. Vastaan varmasti! Ikää on 22v

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat