Sekavat seksikuviot

Vierailija

Long story short.. Meillä oli yhden miehen kanssa seksisuhde, joka lopetettiin kun tää mies alkoi tapailla naista joka nykyisin on tän miehen tyttöystävä. Jatkettiin miehen kans ystävinä, koska tultiin niin hyvin toimeen. Yks ilta sitten muutti kaiken ja päädyttiin viettää seksintäyteinen yö yhdessä. Tämän jälkeen ollaan juteltu ja mies sanoo että mun kansa on saanut elämänsä parasta seksiä ja että meillä vaan klikkaa niin hyvin yhteen..  Niinkun ihan todella onkin. Mies selitti ettei ois kuvitellut pettävänsä näin aikasessa vaiheessa ainakaan, eikä ois tehnyt sitä kenenkään muun kanssa ku mun.. Nyt ollaan vietetty kolme yötä yhdessä ja mun ahdistus vaan kasvaa, en vaan pääse irti. Tää on niin väärin sitä naista kohtaan, josta en tiedä kun etunimen, mutta silti. Mua on omissa parisuhteissa petetty aiemmin ja ehkä siks tää tuntuu niin pahalta. Toisaalta myös niiin hyvältä, kukaan ei oo koskaan halunnut mua noin kun tuo mies..

Kommentit (7)

Vierailija

Että kuink voisin päästä tästä tilanteesta irti? 

heti kun tuo miea koskettaa niin kaikki mun tahdonvoima lopettaa katoaa.. :(

Vierailija

Jos et voi olla toisen lähellä, niin lopeta kylmästi vain tekstiviestillä tai puhelimella ja kieltäydy tapaamasta enää. Ajan kanssa varmaan helpottaa. 

Vierailija
Vierailija

Jos et voi olla toisen lähellä, niin lopeta kylmästi vain tekstiviestillä tai puhelimella ja kieltäydy tapaamasta enää. Ajan kanssa varmaan helpottaa. 

Mitenköhän tämä kommentti liittyy aloittajan tilanteeseen?

Vierailija

Kannattaa kertoa sille jätkän tyttöystävälle. Selvität jostakin sen tiedot, sillä on tosi epäreilua tehdä toisen seläntakana noin. Lisäksi toihan on miehelle ihan unelma tilanne! Tyttöystävä ja lisäksi on nainen jolta saa hyvää seksiä. Et kyllä tee itsellesikään oikein kun suostut siihen et joku kohtelee sua "toisena naisena". Oon ihan varma et saisit paremman miehen ja miehen joka haluaa ja myös rakastaa ja välittää susta ylikaiken:) 

Vierailija
Vierailija

Kannattaa kertoa sille jätkän tyttöystävälle. Selvität jostakin sen tiedot, sillä on tosi epäreilua tehdä toisen seläntakana noin. Lisäksi toihan on miehelle ihan unelma tilanne! Tyttöystävä ja lisäksi on nainen jolta saa hyvää seksiä. Et kyllä tee itsellesikään oikein kun suostut siihen et joku kohtelee sua "toisena naisena". Oon ihan varma et saisit paremman miehen ja miehen joka haluaa ja myös rakastaa ja välittää susta ylikaiken:) 

Aloittaja täällä hei. Päätin rekisteröidä nimimerkin itelleni. Niin, no, mua ei haittaa vieläkään, että mua kohdellaan "kuin toista naista", koska sehän mä nyt olen. Eikä meillä aiemminkaan ole ollut kuin seksisuhde, jonka aikana/jälkeen ollaan ystävystytty. Seksisuhde on ollut molemmille riittävästi, mikä musta on tosi harvinaista, kun aina tuntuu että toinen haluaakin enemän, nyt ei.

Miksi mä kertoisin sen tyttöystävälle, kun en halua kuitenkaan tätä jätkää itselleni poikaystäväksi. Enkä usko että tyttöystävä uskoisi mua, täysin tuntematonta ihmistä, tän jätkän yli jos on rakastunut. Mua on parisuhteessa petetty, joten tiedän miten vaikeaa voi olla uskoa jotain tuntematonta joka tulee vaan pamauttaa tällasta. Jostain syystä tää jätkä ei oo esitellyt meitä.

Kertomatta jättämistä puoltaa myös se, että ei mullakaan oo tällä paikkakunnalla liikaa kavereita, jätkästä on tullut yksi parhaimmista ystävistä. Puhutaan aika paljon kaikesta ja ollaan puhuttu tästä nyt ilmenneestä seksikuviostakin ja tiedetään molemmat että tän on pakko loppua. En vaan löydä ratkasua miten saan lopetettua tän lopettamatta samalla ihan kaikkea meidän väliltä. Jätkä taas ei  edes halua vielä lopettaa, on sen sanonut ettei voi vastustaa mua ja että ei tekis tätä muiden kanssa kun mun, en tiedä miten paljon tuosta kannattaa uskoa, mutta nähtävästi heikoksi se saa mut silti..

Mullakin on omat taakkani ja oon aika hiljattain eronnut pitkästä parisuhteesta, enkä edes koe haluavani sellaista miestä joka "rakastaa mua oikeasti". Toki tiedostan että parempi mun olis hakea säätöni muualta, mutta ei tää yksin mun syytäni voi olla, sillä tuo jätkä on tehnyt kaikki, _KAIKKI_ aloitteet seksin suhteen nyt tämän jälkeen kun hän on seurustellut. Olen tarkoituksella ollut passiivinen, sillä olen ajatellut että ehkä hän tajuaa, ettei tämä ole hyvä idea.

Tää tuntuu niin umpikujalta..

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Mitenköhän tämä kommentti liittyy aloittajan tilanteeseen?

? Siten, että aloittaja kysyy ketjun toisessa viestissä, jota et ilmeisesti lukenut, että miten tilanteen saa loppumaan, kun toista ei voi seksuaalisesti vastustaa, jos toinen koskettaa.

Ite en näe oikein muita vaihtoehtoja kuin lopettaa kylmästi koko homma ja olla ainakin jonkin aikaa edes näkemättä toista tai muutenkaan pitämättä yhteyttä. Jos mies on aloitteet tekevä osapuoli ja aloittaja ei osaa vastustaa miehen aloitteita, niin tuskinpa tilanne miksikään muuttuu ennen kuin tuo kolmas henkilö, tyttöystävä, saa tietää asiasta. Vaikka toisaalta, mies on jo pettänyt ja vaikka lopettaisitte, niin tyttöystävä tulee loukkaantumaan jokatapauksessa pahasti, jos koskaan kuulee asiasta. Vaikka tapahtumasta olisi jo pitkä aika, silti pettäminen loukkaa ja tuhoaa luottamuksen, tiedän kokemuksesta. Joten vahinko on jo periaatteessa tapahtunut. 

Vierailija
Vierailija

? Siten, että aloittaja kysyy ketjun toisessa viestissä, jota et ilmeisesti lukenut, että miten tilanteen saa loppumaan, kun toista ei voi seksuaalisesti vastustaa, jos toinen koskettaa.

En nyt haluisi nussia pilkkua tällaisessa asiassa, mutta minusta sitä, ettei voi olla toisen lähellä, ja sitä, ettei voi vastusta toisen kosketusta, ei voi millään lukemistavalla ymmärtää samaksi asiaksi.

Luulen, että aloittaja haluaisi että tämä mieskaveri lopettaisi seurustelusuhteen, jotta hänellä olisi paremmat mahdollisuudet kontrolloida miestä, koska nykyisessä tilanteessa hänellä ei ole minkäänlaisia painostuskeinoja miehen yli. Aloittaja ei vain halua myöntää itselleen olevansa selvästi alakynnessä - tai tavallaan myöntää, mutta haluaisi asetelmaan muutoksen eikä suinkaan lopettaa seksisuhdetta. Tämä on minun tulkintani tilanteesta, ja siitä voi myös olla ihan vapaasti eri mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat