Rakastunut playboihin?

Vierailija

Tapasin jo muutama vuosi sitten ihan mahtavan miehen, jonka kanssa olen ollut kokoajan yhteyksissä. Vasta tutustuttuani häneen paremmin löysin hänestä vahingossa tosi rasittavan piirteen. Nimittäin aina kun tunnustan tunteitani hänelle, hän heittäytyy joksikin isoksi vauvaksi ja sanoo ettei pidä minusta. Kuitenkin seurani aina kelpaisi hänelle siitä huoliamatta. Sitten kerran kun menetin hermoni häneen ja ajattelin esittää vaikeasti tavoiteltavaa että jätkä tajuaisi etten ole mikään huora jonka tunteilla voi leikitellä, olin erossa hänestä jonkin aikaa ja sorruin kyyläämään häntä netissä. Siellä hän ihan avoimesti hehkutti kaikille kuinka hän ei välitä suhteessa muusta kuin seksistä. On harmillista ettei suhteemme näytä etenevän mihinkään suuntaan jätkän lapsellisen käytöksen takia, vaikka meillä kummallakin on niin hyvä olla toistemme kanssa, ainakin niin kauan kunnes ruvetaan puhumaan oikeista tunteista. Oon jopa yrittäny unohtaa koko tyypin mutta jotenki mä vaan onnistun sortuun siihen aina uudestaan. Miten mun kannattais toimia loukkaamatta hänen tunteita tai omiani?

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Vierailija
Miten mun kannattais toimia loukkaamatta hänen tunteita tai omiani?

Miksi ajattelet jätkän tunteita, kun hän selvästi ei sellaisia omista? Hankkiudu heti eroon hänestä, jos kerran haluat vakavan suhteen, eikä mitään leikkiä. Koska mitään vakavaa et häneltä koskaan saa.

Vierailija

Mulla on tai siis oli samanlainen jätkä. Kunnon pleijeri ja playboy, joka oli ilmeisesti kiinnostunut minusta vain pilluna. Heti, kun huomasi, etten ole mikään helppo, hän katkaisi välit. Silti sorruin häneen uudelleen ja lopputulos oli taas sama: sain siipeeni. 

Eli kuulostaa pahasti siltä, että jätkä vaan leikkii sun tunteilla ja on mahdollisesti vain helpon pillun perässä. Minäkin suosittelisin, että hankkiudut hänestä eroon heti, etkä sen pahemmin ajattele jätkän tunteita, kerta hän on noin ilkeä sua kohtaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat