Toinen mies

Vierailija

Olen nyt jo jonkun aikaa deittaillut yhtä miestä. Hän on kaikin puolin "paha poika" ja ainahan jtn viehätystä niissä on..mutta nyt olen ihastunut miehen kämppikseen, joka on kaikin puolin unelmamies: herrasmies isolla H:lla, ystävällinen, hauska, urheilullinen ja upeakroppainen, pitkä ja tumma, ja löytyy sitä pilkettä silmäkulmassa.

Ja tämä "paha poika" lähti lomille, joten olen viettänyt aikaa tämän kämppiksen kanssa mm. leffailtoja. Ja nyt en oikein ota selvää tunteistani. Selvästikkin tunnen vetovoimaa tätä kämppistkä kohtaan ja tunne on molemminpuolinen, sillä olemme keskustelleet asiasta. Mutta en tiedä mitä tehdä: jättääkkö tämä "paha poika" joka ei kuiteskaan muutu ja kokeilla onnea tämän unelmamiehen kanssa?

"Paha poika" on sanonut rakastavansa minua, mutta itse en ole yhtä varma omista tunteistani häntä kohtaan, kun taas tunteet kämppistä kohtaan ovat kristallinkirkkaat. En kuitenkaan halua olla bitch ja dumpata tätä miestä hänen kämppiksensä takia.

Neuvoja kaivattaisiin ja nopeasti, sillä olen menossa tapaamaan tätä "pahaa poikaa" parin päivän sisään.

Kommentit (1)

Vierailija

No jos tunteesi ovat noin selvät, että välität enemmän tästä "unelma miehestä" kuin "pahasta pojasta", niin etköhän tiedo itsekin jo vastauksen. Eroa hänestä, ja pidä pieni tauko ennen kuin tapaat unelma miehen taas, jotta voitte alkaa seurustella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat