Mitä mieltä olet seksistä kuukautisten aikana?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

yllättäen olen usein huomannut olevani jopa normaalia halukkaampi ja jollain tapaa himokkaampi seksin suhteen.. Olo on jotenkin hellyyttä kaipaavampi ja  ihanan raukea... kuukautisten aikainen "extra sykintä" alapäässä lieneekin ihan hyvä asia

Vierailija

Aika moni mies ei halua seksiä kuukautisten aikana, kuulemma yök ja iljettää se veri! Jos on neitsyt, silloinkin tullee verta. Miksi mies kuitenkin sitten haluaa neitsyttä? Neitsyt vielä huutaa, kun sattuu. Ei sekään ole kaunista.

Vierailija

Itse olen kiimaisempi kuukautisten aikana, mutta en kehtaa seksiä kuitenkaan harrastaa, paitsi ex poikaystäväni kanssa, hän on kuitenkin tuttu ja turvallinen. Mutta toisten "vaki" ihmisten kanssa, ei tulisi mieleenikään. 

Vierailija

Itse olen kiimaisempi kuukautisten aikana, mutta en kehtaa seksiä kuitenkaan harrastaa, paitsi ex poikaystäväni kanssa, hän on kuitenkin tuttu ja turvallinen. Mutta toisten "vaki" ihmisten kanssa, ei tulisi mieleenikään. 

Vierailija

Aluksi ajattelin sen olevan ällöttävää ja ehkä tuntemattoman kanssa olisikin, mutta kun on oma, tuttu ja turvallinen kumppani niin kumpaakaan ei ällötäja seksi sujuu hyvin :)

Vierailija

Jos naiselle sopii. Pyyhkeet ja pesukoneet on keksitty ja klitoriksen nuoleminen/imeminenkin onnistuu ilman että näyttää urosleijonalta metsästysreissulla.

Vierailija

Ajattelin ennen että ei ikinä, ajatuskin inhottaa. Kuitenkin, nykyisessä vakituisessa suhteessa luotettavan ja ihanan kumppanin kanssa ei mitään ongelmaa, suuseksiä lukuunottamatta - tekee ehkä jopa enemmän mieli kuin yleensä. :)

Vierailija

Kyllä itse aikoinaan ajattelin että yök, mutta sitten halujen yllyttyä päätimme kokeilla sinäisen poikaystäväni kanssa. Pyyhe alle vain ja mielestäni kokemus oli miellyttävä olosuihteisiin nähden. Tykkäsin ja antaisin. Vaikka kylläkin nykyään paikas tosi arkoina vuodon ensimmäisinä päivinä.

Vierailija

yleensä emme miehen kanssa vuodon ensimmäisinä päivinä puuhastele, mutta kun vuoto on niukempaa, niin sitten tuntuu ihan mukavalta. miestä ei haittaa ja itseäni himottaa kuukautisten aikana ehkä enemmän kuin yleensä. lisäksi suihkussa miehen kanssa ei tule turhaa sotkua ja paikat saa pestyä heti.. =)

Vierailija

Ajatus tuntuu jotenkin likaiselle. Miehenikään ei pidä ajatuksesta, tässä on vain se huono puoli, että olen juuri menkkojen aikana tosi halukas tekemään asioita, näen hyvin seksistisiä uniakin! Ollaan harkittu kortsun kanssa, mutta en kyllä itsekkään pidä siitä ajatuksesta että toinen joutuu haistamaan alapäätäni, kun itsekkin meinaan yökötä aina vessalla käydessäni. Siksi ollaaan tyydytty hyväilyyn ja suihinottoon, eihän nämä kuitenkaan kestä kuin sen nelisen päivää...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat