Vanhempia ystäviä , Tampere

Vierailija

Hei!

Olen 26-vuotias sinkku tamperelaisnainen. Etsiskelen uusia ystäviä kahville, harrastuksiin, viihteelle.... Tällä iällä melkein kaikki ystävistä seurustelee tai on jo perhettä, joten aika usein on yksin lähdettävä jos haluaa johonkin mennä. Onko ketään muuta samassa tilanteessa olevia tai muuten ystäviä kaipaavaa? Jos löytyypi kiinnostusta niin laitappa viestiä tänne niin vaihdetaan vaikka mailiosotteita. :)

Kommentit (8)

Vierailija

Moikka!

Tässä olisi yks kolmikymppinen nainen Tampereelta, joka kanssa kaipailis uusia tuttavuuksia. Kaikki kaverit alkaa oleen perheellisiä tai töiden ja opiskelujen perässä muuttaneet muille paikkakunnille.. olis kiva saada uusia ystäviä vaikka harrastuksiin, shoppaileen, drinksutteleen.. Olen parisuhteessa, mutta avokin työt vie niin paljon aikaa, että käytännöllisesti katsoen vietän suurimman osan vapaa-ajastani "sinkkuna".. Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostaa tutustua! :)

Vierailija

Moikka. Ei ole ihan tuore tuo sun viesti. Mutta mulla sama tilanne. Olen tosin asunut vain muutaman kk Treella. Jos kiinnostaa niin mä voin lähteä seuraksi juttuihin :)

Vierailija
Vierailija

Moikka. Ei ole ihan tuore tuo sun viesti. Mutta mulla sama tilanne. Olen tosin asunut vain muutaman kk Treella. Jos kiinnostaa niin mä voin lähteä seuraksi juttuihin :)

Ainakin mulle voit kirjoitella, jos kaipaat uusia kavereita. kisu_87@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat