Miesten yllätykset?

Vierailija

Poikaystäväni kertoi minulle toissa iltana, että hänellä on minulle yllätys ensi vuoden uutena vuotana eli siis 2013-1014 uv. Ja tähän hän lisäsi, että yllätys toteutuu jos olen ensi vuoden kiltisti.

Jäin pohtimaan tätä ja hyvä ystäväni sanoi, että poikaystäväni aikoisi kosia minua. Mutta hän on sanonut tämän tulevan eteen ehkä 10 vuoden päästä vasta :D

Joten mitä te veikkaisitte, mikä voisi olla tämä mysteerinen yllätys ja vielä MIEHELTÄ?

Kommentit (7)

Vierailija

No eipä nyt muuta tule itsellekään mieleen kuin kihloihin menon ehdottaminen/kosiminen. Jos on siis ollut tosissaan tuon asian kanssa, eikä ole mikään läppä. 

Vierailija

Kun kerran näin aikaisin jo tietää, että tuolloin on jokin yllätys, niin eipä mullekaan muuta tule mieleen kuin kosinta. Tokihan se voi olla esim. vaikka joku matkakin. Ei tietenkään kannata liikaa ruveta intoilemaan, että se kosii, koska jos ei sitten kosikaan. :D Mutta kyllä ainakin itse varmaan miettisin vastausta jo etukäteen....

Vierailija

Mullakin on juuri tuo matka ja kosinta vain mielessä. Mutta ei sitä turhaan kannata intoilla, sen näkee sitten mikä yllätys sieltä paljastuukaa :)

Vierailija

Sanoisin että varaudu ettei oo mitään :D Miesten kanssa seki on mahollista että maaliskuuhun mennessä ukkosi on jo kolmasti unohtanu koko lupauksensa :D

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Vierailija

Sanoisin että varaudu ettei oo mitään :D Miesten kanssa seki on mahollista että maaliskuuhun mennessä ukkosi on jo kolmasti unohtanu koko lupauksensa :D

Ihan totta tuokin, mutta vaikea on mitään olla odottamatta. Itse en ainakaan koskaan onnistu ja aina petyn jos suunnitelmat menee mönkään. Mutta kun kerran oikein vuoden päähän on tällainen yllätys, niin aika varmaa, että se totetuu ja on jotain suurta. Matkaa veikkaisin, jos hän olisi sanonut tietyn ajanjakson, mutta kun kerran on kyseessä uusivuosi, niin ehkä se kosinta olisi todennäköisin.

Vierailija

Jokos olisi tiedossa joku megakeikka uudeksi vuodeksi?  Omalle kihlatulle kun piti ostaa keikkaliput synttärilahjaksi jo puoli vuotta ennen kyseistä päivää. Niinpä itselle tulisi mieleen lähinnä tuollainen yllätys jos kulta noin pitkän tähtäimen yllätyksestä puhuisi :D  Vaikka teidän tapauksessa ne kihlatkin voi olla hyvä vaihtoehto :D

Vierailija

Totta :D Mutta, hän sanoi että kaikki olisi jotenki jo valmiina? joten jännityksellä odotellaan, että mitähän tuo ukkosein on oikein keksinyt :D tai sitten se ei ole keksinyt mitää, kunhan vaan juksailee.. Sehän ku ei ole miehiltä mitää uutta! :D

Aw, mutta kihlat olisi kyllä ihana juttu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat