Murheellinen..

Vierailija

Ongelmana on että mieheni käytös on muuttunut kummalliseksi, puhuu toista ja tekee toista, mistä moinen voisi johtua? Onko kenelläkään ollu samanlaista tai vastaavaa tilannetta entä mikä oli syynä? esim. itse jouduin poistamaan kuvani netistä sillä se oli hänelle liian suuri ongelma, myös nykyään valvoo tekemisiäni paljon enemmän kuin ennen..  Nyt kumminkin olen huomannut että miehellä itsellään on kuvia netissä, vaikka lupasi ettei laita myöskään. .Myös nykyään tuntuu että salailee asioita eikä ota huomioon toista ollenkaa.. Kertokaa miten itse suhtautuisitte tilanteessani, apua kaivataan! 

Kommentit (6)

Vierailija

Oletko varma ettei miehesi petä sinua, kerto jos hänenstä on yhtäkkiä tullut noin mustasukkainen ja ei kerro kaikkea. tekee toista kun sanoo. Ehkä hän pelkää että sinä teet hänelle samalla tavalla kuin hän sinulle. jos hän pettää niin hän valvoo tekemisisäsi ettet sinäkin petä.

Vierailija

samaa mieltä ! pahalta näyttää. Toisaalta kyse voi olla muustakin kuin pettämisestä ! hän voi olla huolissaan/epävarma itsestään ! jos miestäsi stressaa ulkonäkö tai muu fyysinen kunto tai suoriutumiskyky sängyssä se voi ilmetä juuri tuollaisena tietämättömyytenä omista menoista. Mies voi olla vähän hakoteillä eikä oikein tiedä mitä sanoisi ja mitä tekisi ja lopulta kiukuttelee kokoajan. Sitten se katselee sinua ettet vain lähtisi pois. Osoittaako mies edelleen tunteita sinua kohtaan? Haluaako edelleen lokoillakanssasi sängyssä ja hymyileekö han ollessasi samassa aamias/illallis pöydässä ? aika moni mies pönkittää omatuntoaan laittamalla kuvia nettiin. 

Vierailija

Kyllä osoittaa tunteitaan minua kohtaan, mutta silti jatkuva kiukuttelu ärsyttää! Monta kertaa riidan aikana tulee sanat " jaksaako tätä enään kauaa..", mutta kun on leppynyt ja riita on ohi niin pyytelee anteeksi ja näyttää katuvan. Mutta mistä sitä ikinä tietää.. Pettämistä eniten pelkään.. :/ Mitä muita syitä voisi olla kuin pettäminen?

Vierailija

itse olen huomannut omassa miehessäni sen että hän on joteenkin etääntynyt minusta, ja tämän takija minä hänestä, hän suuttuu nykyään paljon helpommin, ja syyttää minua kaikesta. jos minä suutun hänelle, hän ihmettelee miksi suutuin. esimerkiksi eilen kävimme hirvi peijaissa, ja olimme jo edellisellä viikolla sopineet että menemme hirvi peijaisten jälkeen käymään mummolassani. noo..menimme ensin mieheni vanhempien luokse, haimme hänen veljensä sieltä, sitten mentiin hänen tätinsa luokse, ja sen jälkeen lähdimme ajelemaan kaupunkiin päin. tulimme sitten asunnolle ja kysyin häneltä että "milloin me sinne mummolaan mennään, ollaan sovittu jo viikko sitten"..jätkä vaan pudisti päätään ja sanoi "joo en jaksa"...ja asia oli sovittu jo viikko sitten..kyllä minun täytyy hänen sukulaisiaan nähdä ja esittää sen lisäksi jotain muuta mitä en ole...isovanhempani ovat sentään ainoat lähi sukulaiseni jotka asuvat tällä alueella..muutin nimittäin pois koti paikka kunnaltani missä asuu isä,äititipuoli,pikkuveljet ja kaverit..joten en ymmärrä miksi hän ei vain tajua että minulla on myös tärkeä nähdä sukulaisiani.

Vierailija

^ Sanoppas seuraavalla kerralla, että menet sitten yksin. Älä siis vihaisesti sano, vaan näytät sen, että sinulla on omat päätökset - eihän kaikkea tarvitse tehdä yhdessä. Jos hän ei halua, eihän se sitä estä sinun tekemästä. :) Vähän tuntuu siltä, että mies määrää teidän yhteiset tekemiset ja menemiset, siis tämän tekstin perusteella. Toki voin olla väärässä, mutta mieti.. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat