Melkein neljä vuotta Jenkeissä

Kommentit (9)

Vierailija

Hih, mäkin kävin ekan kerran Kaliforniassa neljä vuotta sitten ja tammikuussa tulee kolmas reissu sinne :) Tällä kertaa saadaan viettää siellä aikaa reilu 3 viikkoa <3

Mä taas aina haaveilin reissusta Losiin ja kun sinne ekan kerran pääsin, oli fiilis ihan uskomaton. Edelleen rakastan kaupunkia ja vielä on niin paljon näkemättä!

Vierailija

Ou jee, sulla on mahtava reissu siis tiedossa! Missä suunnalla menet tällä kertaa? Itsekin olen rakastunut Losiin uskomattoman paljon, niin paljon tekemistä ja nähtävää kuten sanoit. Niin erilainen paikka mitä mikään muu..

Vierailija

Mä en kyllä tottuis varmaan ikinä kävelemään kengät jalassa sisällä! Milloin ne sitten riisutaan? Suihkuun mennessä? Nukkumaan mennessä? En osaa kuvitella, että siivoisin kengät jalassa tms :D Hassuja nämä kulttuurierot :)

Vierailija

Hahah joo rehellisesti en tiedä. :D Hassuinta ole kerran nähdä anoppi lenkkarit jalassa siivoamassa, tai niin outoa kun kavereiden luona he nostavat jalat sohvapöydällä kengät jalassa...yöööök. :D hhahah ja olen varmasti se outo joka ei voi lakata tuijottamasta niitä kenkiä siinä pöydän päällä. :D

Vierailija

oikeesti se on jotenkin oksettavaa, kuvittelee vaikka että ensiksi on kävellyt pihalla ja piihalla on maassa esim. koiran pissaa ja ties mitä mitä tarttuu kenkiin vaikkei sitä huomaisikaan.... ja vie ne sisälle mukanaan, yööök!

Vierailija

No todellakin on!!!:D Itse mietin aivan joka kerta kaikkea tätä enkä voi siihen yhtään tottua. :D

Vierailija

Nyt majaillaan North Hollywoodissa tama loma. Mukana meilla on kaveri, joka on taalla ekaa kertaa, niin aikalailla kierrellaan kaikki perusnahtavyydet. Ite odotan paasya Santa Monicaan, ku se on viela nakematta :) 

Vierailija

Moikka! Olen tulossa sinne ensi keväänä puoleksi vuodeksi työharjoitteluun enkä ole koskaan ennen käynyt. Vinkkejä miten toimia esimerkiksi liikkumisen kanssa kun auto ei ihan budjettiin kuulu ja muita ns yleisviisaita vinkkejä "miten päästä Losiin sisälle" Haluaisin kuitenkin nauttia ajastani siellä stressaamisen sijaan heh!:)

Vierailija

Heii,

Voin vinkkkailla kaikkea paljon lisaa, jos haluat laittaa mailia minulle! :)

Mutta yleisesti kannattaa miettia tarkkaan, missa asuu jos sinulta ei loydy autoa. Eli Hollywoodin liepeilla kulkeva metro pelastaa tallain todella elamasi. Muuten taas esimerkiksi rantakaupungit eivat ole kovinkaan loistavia tuon kulkemisen kannalta, silla metro tai bussi vie aivan tuhottomasti aikaa. Suurinosa ei siis koskaan kayta julkisia ja ne on tehty aika hankaliksi pitkien vaihtoehtojen sun muiden kanssa. Eli missa tyopaikkasi sijaitsee on se ykkosjuttu, jonne lahelle haluat myos asumaan. :) Heh ja samalla toivon etta tyoapaikka sijaitsee jollain kivalla alueella. ;) Taalta myos loytyy niin paljon alueita jonne en ikina edes haluaisi autolla ajelle, eli on tarkeaa tietaa mihin muuttaa. :) Eli siis laita mailia niin mielellani autan sinua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat